Walmart: Αύξηση των ad sales κατά 30%
Η Walmart, ο μεγαλύτερος retailer
της Αμερικής, ανέφερε ένα ισχυρό τρίμηνο, καθώς η δραστηριότητα ad sales αύξησε τα έσοδά
της κατά 30%. Τα βασικά μεγέθη
της Walmart εμφανίζονται ισχυρά
εν μέσω πληθωρισμού και αυτά
συνέβαλαν στην
αύξηση των διαφημιστικών εσόδων, η οποία ξεπέρασε την αύξηση
των εσόδων του
συνολικού οργανισμού.
«Ανεξάρτητα από τα επίπεδα εισοδήματος, οι οικογένειες έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των τιμών τώρα», εξήγησε ο Doug McMillon, διευθύνων σύμβουλος της Walmart. Το μείγμα πελατών αλλάζει, με τα τρία τέταρτα των νέων πελατών να κερδίζουν περισσότερα από 100.000 δολάρια ετησίως. Η ιδιωτική ετικέτα είναι επίσης ολοένα και πιο σημαντική, με τα brands που ανήκουν στη Walmart να αυξάνουν τη διείσδυση στις κατηγορίες τροφίμων.
Σύμφωνα με τον John Furner, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της επιχείρησης στις ΗΠΑ, αυτή η αύξηση ξεκίνησε τον Μάρτιο και παρατηρήθηκε για τελευταία φορά πριν από περίπου μία δεκαετία. «Νομίζω ότι η τελευταία φορά που θα μπορούσαμε να πούμε οτιδήποτε γι' αυτό είναι πιθανώς πριν από 12 με 13 χρόνια». Επίσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο, που δεν είναι γνωστό για τα μεγάλα περιθώρια κέρδους, είχε ως αποτέλεσμα την ενίσχυση των ad sales.
«Ανεξάρτητα από τα επίπεδα εισοδήματος, οι οικογένειες έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των τιμών τώρα», εξήγησε ο Doug McMillon, διευθύνων σύμβουλος της Walmart. Το μείγμα πελατών αλλάζει, με τα τρία τέταρτα των νέων πελατών να κερδίζουν περισσότερα από 100.000 δολάρια ετησίως. Η ιδιωτική ετικέτα είναι επίσης ολοένα και πιο σημαντική, με τα brands που ανήκουν στη Walmart να αυξάνουν τη διείσδυση στις κατηγορίες τροφίμων.
Σύμφωνα με τον John Furner, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της επιχείρησης στις ΗΠΑ, αυτή η αύξηση ξεκίνησε τον Μάρτιο και παρατηρήθηκε για τελευταία φορά πριν από περίπου μία δεκαετία. «Νομίζω ότι η τελευταία φορά που θα μπορούσαμε να πούμε οτιδήποτε γι' αυτό είναι πιθανώς πριν από 12 με 13 χρόνια». Επίσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο, που δεν είναι γνωστό για τα μεγάλα περιθώρια κέρδους, είχε ως αποτέλεσμα την ενίσχυση των ad sales.