To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Walt Disney: Στην Gimbal η εταιρεία ad-tech ΤrueX

Walt Disney: Στην Gimbal η εταιρεία ad-tech ΤrueX
Η Walt Disney πούλησε την εταιρεία ad-tech TrueX στην Gimbal, μια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες σχετικές location-based τεχνολογίες και διαφήμιση. Η TrueX είχε καταλήξει στην Disney σ τ ο π λ α ί σ ι ο τής ύψους 71,3 δισ. δολαρίων, εξαγοράς της 21st Century Fox, που έλαβε χώρα το 2019.

Το ποσό για το οποίο αποκτήθηκε από την Gimbal δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά η Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές κοντά στο θέμα, αναφέρει σε δημοσίευμά της πως το τίμημα δεν ξεπέρασε τα 100 εκατ. δολάρια. Η TrueX είναι κυρίως γνωστή για τη video-ad τεχνολογία της που ζητά από τους χρήστες να διαδράσουν με μια διαφήμιση προτού παρακολουθήσουν περιεχόμενο, «κερδίζοντας» λιγότερες ή και καθόλου διαφημίσεις στη συνέχεια. Η Gimbal προχώρησε στην εν λόγω εξαγορά, προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη παρουσία στον πολλά υποσχόμενο χώρο του λεγόμενου «advanced TV advertising».

Σε αυτό περιλαμβάνονται τόσο η streaming TV όσο και η “addressable TV,” μια μέθοδος που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να δείχνουν διαφορετικά μηνύματα σε διαφορετικά νοικοκυριά, που παρακολουθούν την ίδια εκπομπή σε πιο παραδοσιακές πλατφόρμες όπως η καλωδιακή τηλεόραση. Η διαφημιστική επένδυση στην Addressable-TV αναμένεται να ξεπεράσει τα 2 δισ. δολάρια φέτος στις ΗΠΑ.
TAGS: Disney