Warc: Αναβάθμισε την πρόβλεψη για τα retail media

Η WARC της Ascential plc δημοσίευσε μια αναβάθμιση στην πρόβλεψη
δαπανών για διαφημίσεις στο retail media, εκτιμώντας ότι θα επεκταθεί
σε περισσότερα από 153 εκατομμύρια δολάρια φέτος. Αν και ο όμιλος
υποβάθμισε την εκτίμηση των δαπανών στο retail media για το 2023
κατά 5% στα 119,4 δισεκατομμύρια
δολάρια, στην τελευταία πρόβλεψη για διαφημιστικές δαπάνες
τον Δεκέμβριο του 2023, η WARC
αύξησε την εκτίμησή της για το
2024 κατά 8,2% στα 153,3 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι των 141,7
δισεκατομμυρίων δολαρίων που
προέβλεπε στην εκτίμηση του Οκτωβρίου του 2023.
Η GroupM έχει προγραμματίσει να κυκλοφορήσει μια ενδιάμεση ενημέρωση για την ετήσια πρόβλεψη των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών της στις 11 Ιουνίου, αλλά επί του παρόντος προβλέπει ότι οι δαπάνες στο retail media θα αυξηθούν στα 175 δισεκατομμύρια δολάρια το 2028.
Η GroupM έχει προγραμματίσει να κυκλοφορήσει μια ενδιάμεση ενημέρωση για την ετήσια πρόβλεψη των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών της στις 11 Ιουνίου, αλλά επί του παρόντος προβλέπει ότι οι δαπάνες στο retail media θα αυξηθούν στα 175 δισεκατομμύρια δολάρια το 2028.