To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Warc: Αναβάθμισε την πρόβλεψη για τα retail media

Warc: Αναβάθμισε την πρόβλεψη για τα retail media
Η WARC της Ascential plc δημοσίευσε μια αναβάθμιση στην πρόβλεψη δαπανών για διαφημίσεις στο retail media, εκτιμώντας ότι θα επεκταθεί σε περισσότερα από 153 εκατομμύρια δολάρια φέτος. Αν και ο όμιλος υποβάθμισε την εκτίμηση των δαπανών στο retail media για το 2023 κατά 5% στα 119,4 δισεκατομμύρια δολάρια, στην τελευταία πρόβλεψη για διαφημιστικές δαπάνες τον Δεκέμβριο του 2023, η WARC αύξησε την εκτίμησή της για το 2024 κατά 8,2% στα 153,3 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι των 141,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που προέβλεπε στην εκτίμηση του Οκτωβρίου του 2023.
Η GroupM έχει προγραμματίσει να κυκλοφορήσει μια ενδιάμεση ενημέρωση για την ετήσια πρόβλεψη των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών της στις 11 Ιουνίου, αλλά επί του παρόντος προβλέπει ότι οι δαπάνες στο retail media θα αυξηθούν στα 175 δισεκατομμύρια δολάρια το 2028.