Wavemaker: Νέος Global Performance Lead
H Wavemaker επέλεξε τον Chris
Worsley για το ρόλο του global
performance lead. Ο Worsley θα
εδρεύει στο Λονδίνο και θα αναφέρεται στην Anna Hickey, global
consultancy lead της Wavemaker
και global client president, και στον
Sargi Mann,
global practices
leader στη Nexus
της Group M.
Ο Chris Worsley προσχωρεί από την iProspect της Dentsu, όπου ήταν διευθύνων σύμβουλος του ομίλου στη Βρετανία, οδηγώντας τους πελάτες σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνέβαλε καθοριστικά στην κατάκτηση νέων brands, συμπεριλαμβανομένων των The Economist και Carlsberg.
Ο Worsley πέρασε σχεδόν οκτώ χρόνια στην iProspect. Πριν από αυτό ήταν διευθυντής ψηφιακών επιχειρήσεων στην J Walter Thompson (τώρα VML), και έχει εργαστεί επίσης και για τις AnalogFolk και Havas.
Ο Hickey δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω τον Chris στην οικογένεια της Wavemaker για να ηγηθεί ενός τόσο σημαντικού τομέα της επιχείρησης, καθώς στοχεύουμε συνεχώς να θέτουμε νέα σημεία αναφοράς για τον κλάδο στις πρακτικές μας.
«Η εκτεταμένη γνώση και η τεχνογνωσία του στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τη στρατηγική των media θα είναι πολύτιμη για να μεταμορφώσει και να οδηγήσει σε καλύτερους τρόπους ανάπτυξης για τους πελάτες μας και να δημιουργήσει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες». Ο Worsley πρόσθεσε: «Ο οργανισμός έχει ένα απίστευτο ιστορικό στην παροχή μετασχηματιστικής ανάπτυξης πελατών και τη σταθερή άνοδο των ορίων της καινοτομίας στα media».
Ο Chris Worsley προσχωρεί από την iProspect της Dentsu, όπου ήταν διευθύνων σύμβουλος του ομίλου στη Βρετανία, οδηγώντας τους πελάτες σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνέβαλε καθοριστικά στην κατάκτηση νέων brands, συμπεριλαμβανομένων των The Economist και Carlsberg.
Ο Worsley πέρασε σχεδόν οκτώ χρόνια στην iProspect. Πριν από αυτό ήταν διευθυντής ψηφιακών επιχειρήσεων στην J Walter Thompson (τώρα VML), και έχει εργαστεί επίσης και για τις AnalogFolk και Havas.
Ο Hickey δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω τον Chris στην οικογένεια της Wavemaker για να ηγηθεί ενός τόσο σημαντικού τομέα της επιχείρησης, καθώς στοχεύουμε συνεχώς να θέτουμε νέα σημεία αναφοράς για τον κλάδο στις πρακτικές μας.
«Η εκτεταμένη γνώση και η τεχνογνωσία του στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τη στρατηγική των media θα είναι πολύτιμη για να μεταμορφώσει και να οδηγήσει σε καλύτερους τρόπους ανάπτυξης για τους πελάτες μας και να δημιουργήσει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες». Ο Worsley πρόσθεσε: «Ο οργανισμός έχει ένα απίστευτο ιστορικό στην παροχή μετασχηματιστικής ανάπτυξης πελατών και τη σταθερή άνοδο των ορίων της καινοτομίας στα media».