To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wavemaker: Συνεργασία με Amazon Advertising

Wavemaker: Συνεργασία με Amazon Advertising
Η Wavemaker έκλεισε συμφωνία για να εξασφαλίσει την πρόβαση στο «Overlapping Audiences» Automatic Programming Interface (API) της Amazon Advertising, το οποίο παρέχει στα brands insights με στόχο την κατανόηση των σχέσεων μεταξύ του κοινού ενός brand με άλλα κοινά στο Amazon. Το agency του Group M υποστηρίζει πως είναι το πρώτο παγκοσμίως το οποίο ενσωματώνει το API κατευθείαν στην "Provocative Planning" πλατφόρμα. Σύμφωνα με τη Wavemaker, αυτό δίνει τη δυνατότητα στους planners να έχουν απευθείας πρόσβαση σε insights από κοινά της Amazon, έτσι ώστε να τα ενσωματώνουν σε media plans και καμπάνιες.

Ο global Head of e-Commerce της Wavemaker, Mudit Jaju, δήλωσε πως «με την πρόσβαση στο Overlapping Audiences API της Amazon Advertising μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες των πελατών μας στην Amazon και να συμβάλουμε στην ανάπτυξή τους». Ο Toby Jenner, global Chief Executive της Wavemaker, πρόσθεσε: «Μέσα από τη συνεχή προσπάθειά μας να προκαλέσουμε θετικά εμάς και την ισχυρή συμμαχία μας με την Amazon Advertising, μπορούμε πλέον να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα ανταγωνιστικού επιπέδου audience planning»
TAGS: Amazon, Wavemaker