Wellness και γενικές επιχειρήσεις ενισχύουν το adspend

Οι διαφημιστικές δαπάνες στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο είχαν ανοδική τροχιά για τις κατηγορίες Pharma/Wellness και General Business, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από τον Standard Media Index της Guideline. Ειδικότερα, οι γενικές επιχειρήσεις κατέγραψαν αύξηση (+22% έναντι Οκτωβρίου 2022), τα συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά είχαν αύξηση (+20%), τα φαρμακευτικά προϊόντα (+12%) και η ευεξία (+11%). Οι συγκεκριμένες κατηγορίες «οδηγούν» την ανάκαμψη των διαφημιστικών δαπανών με σημαντικά διψήφια κέρδη. Σε πτώση βρέθηκαν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (-12%), η ένδυση (-13%) και η ψυχαγωγία/μέσα ενημέρωσης (-14%). «Τα CPG (Consumer Packaged Goods), συνεισέφεραν σημαντικά στην ενίσχυση του ad spend με αύξηση 200 εκατομμυρίων δολαρίων σε διαφημιστικά δολάρια σε ετήσια δαπάνη διαφήμισης», σύμφωνα με τους αναλυτές της Guideline. Τα CPG αντιπροσωπεύουν περίπου το 19% του συνόλου των δαπανών για διαφημίσεις, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Guideline.