To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WFA: Aνάγκη το έξυπνο agency management

WFA: Aνάγκη το έξυπνο agency management
Mια πιο έξυπνη προσέγγιση όσον αφορά το agency management χρειάζονται οι διαφημιζόμενοι, εάν θέλουν πιο παραγωγικές και μακράς διαρκείας σχέσεις με τα agencies.

Αυτό, τουλάχιστον, προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα με τίτλο Effective Agency Management, που πραγματοποίησε η Διεθνής Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) και ο στρατηγικός συνεργάτης της, The Observatory International. Αν και οι διαφημιζόμενοι επιθυμούν ευελιξία (agility), οι μεγάλες παραγωγικές συνεργασίες θεωρούνται ακόμη πολύ σημαντικές.

Το 65% των μεγάλων πολυεθνικών διαφημιζόμενων παρουσιάζονται να θεωρούν πως μια μακροπρόθεσμη σχέση με το agency τους είναι σημαντική ή πολύ σημαντική ή απαραίτητη για την παραγωγή καλών έργων. Μόλις 12% αναφέρει πως θεωρεί πως δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ των δύο συνθηκών.

Το 36% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνουν πως συνεργάζονται με κάποιο συγκεκριμένο media agency για περισσότερο από 5 χρόνια, ενώ το 34% αναφέρουν πως το creative agency τους τη δεδομένη στιγμή αποτελεί συνεργάτη τους για ανάλογο χρόνο.

Η μελέτη έχει βασιστεί στις απαντήσεις 42 senior marketers από την πλευρά του πελάτη, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν 35 διαφορετικούς brand owners σε περισσότερες από 14 κατηγορίες, που αθροιστικά επενδύουν σχεδόν 50 δισ. σε διαφήμιση σε παγκόσμιο επίπεδο.

TAGS: WFA