To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: H shortlist για τον Global Marketer of the Year 2019

WFA: H shortlist για τον Global Marketer of the Year 2019
Στα τέλη Ιανουαρίου του 2020, θα ανακοινωθεί ο Global Marketer of the Year για το 2019 στα βραβεία της WFA. Στο μεταξύ, η WFA παρουσίασε τη shortlist, η οποία περιλαμβάνει ηχηρά ονόματα από το χώρο του global marketing και από εταιρείες όπως οι Burger King, Diageo, Grab, Johnson & Johnson, L’Oréal και Procter & Gamble.

Μία επιτροπή, αποτελούμενη από 14 media και marketing leaders, συγκέντρωσε περισσότερα από 30 γνωστά ονόματα ως μέρος της διαδικασίας σύνταξης της shortlist. Κάθε κριτής πρότεινε τους 6 κορυφαίους.  Έτσι, από αυτήν τη διαδικασία προέκυψαν οι έξι marketers με τις περισσότερες ψήφους. Αυτοί είναι: Ο Fernando Machado, Chief Marketing Officer στην Burger King, η Syl Saller, Chief Marketing and Innovation Officer στην Diageo, η Cheryl Goh, Group VP of Marketing & Founding CMO στην Grab, η Richa Goswami, Global Head of Digital στην Johnson & Johnson, η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer στη L’Oréal, ο Marc Pritchard, Chief Brand Officer στην Procter & Gamble.

Και οι έξι επέδειξαν εξαιρετικές ηγετικές ικανότητες σε τρεις προϋποθέσεις-κλειδί για την απονομή του βραβείου. Εξέλιξαν τον οργανισμό τους, ώστε να είναι περισσότερο ανθρωποκεντρικός, να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών και να διαθέτει πιο ευτυχισμένες και με αίσθημα ευθύνης εσωτερικές ομάδες. Κατάφεραν να εργάζονται πιο έξυπνα με τους συνεργάτες τους και να διασφαλίζουν ότι η όλη ομάδα είναι ευθυγραμμισμένη με τους ίδιους στόχους.

Τέλος, κατόρθωσαν να παρέχουν εμπνευσμένη εργασία, η οποία πραγματικά κάνει τη διαφορά, όντας πολιτιστική, κοινωνική ή καθαρά επιχειρηματική. Το επόμενο στάδιο της διαδικασίας περιλαμβάνει την ανοιχτή ψηφοφορία - υποστηρίζεται από το The Drum, τα οποίο είναι συνεργάτης της WFA σε αυτή την πρωτοβουλία- την ψηφοφορία των μελών της WFA και των κριτών. Καθεμία μετράει για το 1/3 του τελικού σκορ. Η ψηφοφορία για τους εκπροσώπους της βιομηχανίας ξεκίνησε στην ηλεκτρονική διεύθυνση www. globalmarketeroftheyear.com και θα διαρκέσει έως τις αρχές Ιανουαρίου του 2020.

TAGS: WFA