To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Η κριτική επιτροπή για τα Global Marketer of the Year 2025

WFA: Η κριτική επιτροπή για τα Global Marketer of the Year 2025

Η WFA ανακοινώνει την κριτική επιτροπή για τα βραβεία Global Marketer of the Year 2025. Η κριτική επιτροπή θα περιλαμβάνει στελέχη από τις Diageo, First Bank of Nigeria, IKEA, The LEGO Group, Procter & Gamble, Reckitt, Santander, Unilever και Visa. Η Kantar συμμετέχει ως ο πρώτος επίσημος συνεργάτης του θεσμού.
Η WFA παρέτεινε την προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων για το βραβείο Global Marketer of the Year. Οι υποψήφιοι μπορούν να προταθούν μέχρι και τις 6 Οκτωβρίου, και πρέπει να είναι επαγγελματίες που ενέπνευσαν τα brands τους, πέτυχαν ανάπτυξη και επέδειξαν ηγετικές ικανότητες στον κλάδο κατά τη διάρκεια του 2025.Οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν από επιτροπή, που θα αποτελείται από 16 μέλη. Η επιτροπή όχι μόνο θα επιλέξει τη λίστα των φιναλίστ, αλλά θα συγκεντρωθεί και τον Δεκέμβριο για να συζητήσει και να ψηφίσει κεκλεισμένων των θυρών τον τελικό νικητή.
Πρόεδρος της επιτροπής θα είναι ο Stephan Loerke, Διευθύνων Σύμβουλος της WFA.Η λίστα των φιναλίστ θα ανακοινωθεί τον Νοέμβριο, και ο νικητής θα αποκαλυφθεί τον Ιανουάριο του 2026.Τα μέλη της κριτικής επιτροπής είναι: Οι Adaku V Izuka, Team Lead, Brand Strategy, First Bank of Nigeria, Alexey Bokov, Αντιπρόεδρος, Brand, Product, Content and Experience, Visa, Alyssa Fenoglio, πρώην Αντιπρόεδρος, Global Head of Digital Commercial, Teva Pharmaceuticals, Efrain Ayala, Διευθυντής Δημιουργικών Συνεργασιών & Ένταξης στο Μάρκετινγκ, Reckitt, Eleni Kitra, Εκτελεστική Διευθύντρια, Advertising Business Group (ABG), Μέση Ανατολή, Eloisa Moscardo, Διευθύντρια Εταιρικής Διαφήμισης, Santander, Florian Péquignot, Αντιπρόεδρος Ανθρώπινου Δυναμικού, Global Brand Building, P&G, Guilherme Espagnoli G. Martins, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ & Καινοτομίας, Diageo , Jane Labuschagne, Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής του Our LEGO Agency Boston, The LEGOGroup, Joel Renkema, Global Head of Insights, Inter IKEA Group, Kenneth Lim, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ, Singapore Tourism Board, Kok Hwee Ng, Γενικός Διευθυντής Παγκόσμιου Μάρκετινγκ, Zespri, Mark Visser, Global Head of Consulting, Kantar,Pawan-Kumar Marella, Αντιπρόεδρος Στρατηγικών Πρωτοβουλιών Ανάπτυξης, Unilever, Prerna Suri, Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας, Ασία & Μέση Ανατολή, Sony Music Entertainment, και Stephan Loerke, Διευθύνων Σύμβουλος, WFA.
«Το Global Marketer of the Year είναι πάντα μια σημαντική στιγμή στο ημερολόγιό μας στη WFA.Μας δείχνει ποιοι επαγγελματίες ξεχωρίζουν, ποιοι ηγέτες του branding εμπνέουν και οδηγούν την επιχειρηματική ανάπτυξη. Ανυπομονώ να δω ποιοι θα μπουν στη λίστα φέτος», δήλωσε ο Loerke.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αποδεικνύουν ηγεσία σε δύο ή περισσότερους από τους παρακάτω τέσσερις τομείς: -Πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην επιχειρηματική ανάπτυξη -Ανάπτυξη ταλέντου και δεξιοτήτων εντός της ομάδας marketing -Εξαιρετική καινοτομία και δημιουργικότητα - Ηγεσία στον κλάδο, π.χ. σε θέματα ένταξης και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας .
Οι πιο πρόσφατοι νικητές είναι η Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer, L’Oréal ( 2023) και ο Marcel Marcondes, Global Chief Marketing Officer, AB InBev ( 2024).