WFA: Ίδρυσε AI Community
Η WFA (World Federation of
Advertisers) προχώρησε στη δημιουργία μιας AI community, που έχει
στόχο να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να ανακαλύψουν τους καλύτερους τρόπους για να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες του Generative
AI, ελαχιστοποιώντας παράλληλα
τους όποιους κίνδυνους. Επικεφαλής της AI community της WFA
έχει τοποθετηθεί μια ομάδα ηγεσίας που αποτελείται
από υψηλόβαθμα
στελέχη μάρκετινγκ,
media, προμηθειών
(procurement) και
νομικών υπηρεσιών
που εργάζονται σε
κάποια από τα μεγαλύτερα brands
του κόσμου.
Συγκεκριμένα, έχει δημιουργηθεί μια AI Steer Team, που θα καθοδηγεί τις δραστηριότητες της AI Community, η οποία περιλαμβάνει senior μέλη της WFA, από ένα σημαντικό εύρος διαφόρων τομέων, προκειμένου να εδραιωθούν οι στρατηγικές προτεραιότητες και να οικοδομήθει μια ζωντανή κοινότητα, που θα συζητά τα μείζονα και κρίσιμα θέματα γύρω από την AI.
Μέλη της Steer Team είναι οι Jérôme Amouyal, Media, Performance and Insights Director, AXA, Richard Kindred, Senior Legal Counsel, Digital and Commercial, Diageo, Gael De Talhouet, Vice President, Brand Building, Essity, Oya Ünlü, Global Head of Data & Technology, Insights, IKEA, Ekaterina Bueva, Head of Marketing Services International, Kraft Heinz, Adam Ingle, Global Lead, Digital Policy, The LEGO Group, Ramzi Chaabane, Global Category Manager, L’Oréal, Jacqui Stephenson, Global Responsible Marking Officer, Mars, Becky Verano, Global Vice President Creativity and Capabilitie Reckitt και Alyssa Fenoglio, Vice President, Global Head of Digital Commercial, Teva Pharmaceuticals.
Συγκεκριμένα, έχει δημιουργηθεί μια AI Steer Team, που θα καθοδηγεί τις δραστηριότητες της AI Community, η οποία περιλαμβάνει senior μέλη της WFA, από ένα σημαντικό εύρος διαφόρων τομέων, προκειμένου να εδραιωθούν οι στρατηγικές προτεραιότητες και να οικοδομήθει μια ζωντανή κοινότητα, που θα συζητά τα μείζονα και κρίσιμα θέματα γύρω από την AI.
Μέλη της Steer Team είναι οι Jérôme Amouyal, Media, Performance and Insights Director, AXA, Richard Kindred, Senior Legal Counsel, Digital and Commercial, Diageo, Gael De Talhouet, Vice President, Brand Building, Essity, Oya Ünlü, Global Head of Data & Technology, Insights, IKEA, Ekaterina Bueva, Head of Marketing Services International, Kraft Heinz, Adam Ingle, Global Lead, Digital Policy, The LEGO Group, Ramzi Chaabane, Global Category Manager, L’Oréal, Jacqui Stephenson, Global Responsible Marking Officer, Mars, Becky Verano, Global Vice President Creativity and Capabilitie Reckitt και Alyssa Fenoglio, Vice President, Global Head of Digital Commercial, Teva Pharmaceuticals.