To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Ίδρυσε AI Community

WFA: Ίδρυσε  AI Community
Η WFA (World Federation of Advertisers) προχώρησε στη δημιουργία μιας AI community, που έχει στόχο να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να ανακαλύψουν τους καλύτερους τρόπους για να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες του Generative AI, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τους όποιους κίνδυνους. Επικεφαλής της AI community της WFA έχει τοποθετηθεί μια ομάδα ηγεσίας που αποτελείται από υψηλόβαθμα στελέχη μάρκετινγκ, media, προμηθειών (procurement) και νομικών υπηρεσιών που εργάζονται σε κάποια από τα μεγαλύτερα brands του κόσμου.
Συγκεκριμένα, έχει δημιουργηθεί μια AI Steer Team, που θα καθοδηγεί τις δραστηριότητες της AI Community, η οποία περιλαμβάνει senior μέλη της WFA, από ένα σημαντικό εύρος διαφόρων τομέων, προκειμένου να εδραιωθούν οι στρατηγικές προτεραιότητες και να οικοδομήθει μια ζωντανή κοινότητα, που θα συζητά τα μείζονα και κρίσιμα θέματα γύρω από την AI.
Μέλη της Steer Team είναι οι Jérôme Amouyal, Media, Performance and Insights Director, AXA, Richard Kindred, Senior Legal Counsel, Digital and Commercial, Diageo, Gael De Talhouet, Vice President, Brand Building, Essity, Oya Ünlü, Global Head of Data & Technology, Insights, IKEA, Ekaterina Bueva, Head of Marketing Services International, Kraft Heinz, Adam Ingle, Global Lead, Digital Policy, The LEGO Group, Ramzi Chaabane, Global Category Manager, L’Oréal, Jacqui Stephenson, Global Responsible Marking Officer, Mars, Becky Verano, Global Vice President Creativity and Capabilitie Reckitt και Alyssa Fenoglio, Vice President, Global Head of Digital Commercial, Teva Pharmaceuticals.