To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Το 80% των brands ανησυχεί για τη χρήση ΑΙ

WFA: Το 80% των brands  ανησυχεί για τη χρήση ΑΙ
Το 63% των παγκόσμιων brands χρησιμοποιούν πλέον το generative AI στη marketing στρατηγική τους, σύμφωνα με έρευνα της World Federation of Advertisers (WFA). Ωστόσο, το 80% των brands εκφράζουν ανησυχίες για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το generative AI τα creative και media agencies. Οι μισές ή περισσότερες από τις μάρκες που συμμετείχαν στην έρευνα πιστεύουν επίσης ότι νομικοί, ηθικοί κίνδυνοι και κίνδυνοι για τη φήμη τους είναι τα «μεγάλα εμπόδια» στην ευρύτερη υιοθέτηση του GAI σε ολόκληρο τον κλάδο.
Παρά τις ανησυχίες, η χρήση του GAI αυξάνεται, και μόνο το 9% των brands δηλώνουν ότι δεν έχουν τρέχοντα σχέδια να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για το μάρκετινγκ τους. Οι περισσότερες επωνυμίες εξακολουθούν να βρίσκονται στα αρχικά στάδια της εφαρμογής του GAI, σύμφωνα με την έρευνα - το 26% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι εταιρείες τους χρησιμοποιούν το GAI σποραδικά και το 58% ισχυρίζεται ότι βρίσκεται σε «αναπτυσσόμενο» στάδιο με ένα στρατηγικό σχέδιο. Το 12% έχει ήδη μια ενοποιημένη στρατηγική GAI που εφαρμόζεται σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες/ομάδες. Μόλις το 2% λέει ότι το GAI είναι ενσωματωμένο στον τρόπο με τον οποίο προωθεί την καινοτομία και ότι η τεχνολογία αλλάζει τα επιχειρηματικά τους μοντέλα.
Επίσης, επί του παρόντος, μόλις το 36% των εταιρειών έχουν εισαγάγει όρους που ορίζουν πώς οι συνεργάτες τους μπορούν να χρησιμοποιούν το GAI για λογαριασμό τους, και μόνο το 29% έχει αναθεωρήσει τις συμβάσεις για media και creative με συνεργάτες προκειμένο