To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WFA: Zητά την κατάργηση όρων με φυλετικό πρόσημο

WFA: Zητά την κατάργηση όρων με φυλετικό πρόσημο

Ο CEO της Διεθνούς Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (World Federation of Advertisers-WFA) Stephan Loerke απηύθυνε την προηγούμενη εβδομάδα κάλεσμα στον κόσμο του marketing να αλλάξει την ρητορική του και να σταματήσει να χρησιμοποιεί όρους όπως 'whitelist' και 'blacklist' για τις συμπαραδηλώσεις που ενέχουν.

«Ενθαρρύνουμε τα μέλη μας να τερματίσουν άμεσα την χρήση των -με φυλετικό πρόσημο- όρων blacklist και whitelist όταν αναφέρονται σε περιεχόμενο και σε ιστοσελίδες, που θέλουν να περιλαμβάνονται ή όχι στις καμπάνιες τους στα media. Aν και υποθέτουμε πως δεν υπήρχε αρνητική πρόθεση στην δημιουργία αυτών των όρων, πρέπει να αναγνωρίσουμε πως είναι λάθος να χρησιμοποιούνται δεδομένων των συμπαραδηλώσεων που έχουν και του πόνου πόυ – συνειδητά ή ασυνείδητα- προκαλούν» ανέφερε μεταξύ άλλων.

TAGS: WFA