White Square Festival 2024: Ανακοινώθηκαν οι νικητές

Το White Square International
Festival of Creativity, γνωστό στη
δημιουργική κοινότητα σε όλο τον
κόσμο, ανακοίνωσε τους νικητές
του 2024. Οι 1.115 συμμετοχές από
περισσότερες από 35 χώρες της
Ευρώπης, της Βόρειας και Λατινικής Αμερικής, της περιοχής MENA,
της Ασίας, της Κίνας και άλλων,
έλαβαν μέρος στο διαγωνιστικό
πρόγραμμα του φεστιβάλ.
Οι συμμετοχές του White Square 2024 αξιολογήθηκαν από έξι line-ups της διεθνούς κριτικής επιτροπής, εκπροσωπούμενων από διεθνώς αναγνωρισμένους επαγγελματίες στον τομέα της δημιουργικότητας και της επικοινωνίας, νικητές πολυάριθμων βραβείων, καθώς και έμπειρα μέλη της κριτικής επιτροπής διεθνών φεστιβάλ κύρους στον τομέα της δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητα σε όλο τον κόσμο. Το Grand Prix του φεστιβάλ καθορίστηκε από την Grand Jury, εκπροσωπούμενη από τους προέδρους όλων των βασικών μελών της κριτικής επιτροπής.
Οι συμμετοχές του White Square 2024 αξιολογήθηκαν από έξι line-ups της διεθνούς κριτικής επιτροπής, εκπροσωπούμενων από διεθνώς αναγνωρισμένους επαγγελματίες στον τομέα της δημιουργικότητας και της επικοινωνίας, νικητές πολυάριθμων βραβείων, καθώς και έμπειρα μέλη της κριτικής επιτροπής διεθνών φεστιβάλ κύρους στον τομέα της δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητα σε όλο τον κόσμο. Το Grand Prix του φεστιβάλ καθορίστηκε από την Grand Jury, εκπροσωπούμενη από τους προέδρους όλων των βασικών μελών της κριτικής επιτροπής.
Η
κριτική επιτροπή και η οργανωτική
επιτροπή του φεστιβάλ συγχαίρουν τους νικητές και ελπίζουν
ότι οι ιδέες που βραβεύτηκαν στο
White Square Festival 2024 θα
γίνουν πηγή έμπνευσης για ανάπτυξη και καινοτομίες στη δημιουργική βιομηχανία. Το Grand Prix
entry απέσπασαν η καμπάνια «a
soup to remember» του agency
Bruketa&Zinic&Grey στην Κροατία
και η «Not very Sweet», της Ogilvy
Bangkok στην Ταϊλάνδη. Τέλος,
«The Agency Of The Festival» ήταν
η Seed από το Καζακσταν.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα ΕΔΩ