WPP: Αύξηση 1,1% στον τζίρο στο γ’ τρίμηνο

Ο όμιλος διαφήμισης κι επικοινωνίας WPP ανέφερε πως ο τζίρος για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού του έτους αυξήθηκε κατά 1,1% σε σύγκριση με πέρσι, ανερχόμενος σε 3,649 δισεκατομμύρια λίρες.
Τα αναφερόμενα έσοδα για το τρίμηνο βελτιώθηκαν κατά 0,8% σε ισοτιμία δολαρίου, φτάνοντας στα 4,78 δισεκατομμύρια δολάρια, ωστόσο συρρικνώθηκαν κατά 4,2% σε ευρώ, πέφτοντας στα 4,067 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σε σταθερό συνάλλαγμα, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 0,4% αντικατοπτρίζοντας την ενίσχυση της στερλίνας έναντι αρκετών άλλων νομισμάτων. Σε like-for-like βάση τα τριμηνιαία έσοδα μειώθηκαν κατά 2%. Σε γεωγραφικό επίπεδο, η like-for-like ανάπτυξη στο εξεταζόμενο διάστημα ήταν ισχυρότερη στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τις λοιπές περιφέρειες (ιδιαίτερα αυτή της Βόρειας Αμερικής) να υπολείπονται. Οι καθαρές πωλήσεις του τριμήνου αυξήθηκαν κατά 2,4%, στα 3,19 δισ. λίρες, ενώ σε σταθερό συνάλλαγμα η αύξηση ήταν 0,9%. Οι like-for-like πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,1%.
Στην εξέταση του εννεαμήνου, ο αναφερόμενος τζίρος αυξήθηκε κατά 8,9% σε σύγκριση με πέρσι, αγγίζοντας τα 11,05 δισεκατομμύρια λίρες, ενώ σε σταθερό συνάλλαγμα η αύξηση ήταν 1,1%. Την ίδια στιγμή, οι καθαρές πωλήσεις βελτιώθηκαν κατά 1,7%, ενώ σε like-for-like επίπεδο μειώθηκαν κατά 0,7%.
Τα αναφερόμενα έσοδα για το τρίμηνο βελτιώθηκαν κατά 0,8% σε ισοτιμία δολαρίου, φτάνοντας στα 4,78 δισεκατομμύρια δολάρια, ωστόσο συρρικνώθηκαν κατά 4,2% σε ευρώ, πέφτοντας στα 4,067 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σε σταθερό συνάλλαγμα, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 0,4% αντικατοπτρίζοντας την ενίσχυση της στερλίνας έναντι αρκετών άλλων νομισμάτων. Σε like-for-like βάση τα τριμηνιαία έσοδα μειώθηκαν κατά 2%. Σε γεωγραφικό επίπεδο, η like-for-like ανάπτυξη στο εξεταζόμενο διάστημα ήταν ισχυρότερη στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τις λοιπές περιφέρειες (ιδιαίτερα αυτή της Βόρειας Αμερικής) να υπολείπονται. Οι καθαρές πωλήσεις του τριμήνου αυξήθηκαν κατά 2,4%, στα 3,19 δισ. λίρες, ενώ σε σταθερό συνάλλαγμα η αύξηση ήταν 0,9%. Οι like-for-like πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,1%.
Στην εξέταση του εννεαμήνου, ο αναφερόμενος τζίρος αυξήθηκε κατά 8,9% σε σύγκριση με πέρσι, αγγίζοντας τα 11,05 δισεκατομμύρια λίρες, ενώ σε σταθερό συνάλλαγμα η αύξηση ήταν 1,1%. Την ίδια στιγμή, οι καθαρές πωλήσεις βελτιώθηκαν κατά 1,7%, ενώ σε like-for-like επίπεδο μειώθηκαν κατά 0,7%.