To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Ανάπτυξη 0,9% για όλο το 2023

WPP: Ανάπτυξη 0,9%  για όλο το 2023
Ανθεκτικές επιδόσεις με ανάπτυξη 0,9% κατέγραψε ο όμιλος επικοινωνίας WPP το 2023. Ο όμιλος ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για ολόκληρο το έτος, κατά το οποίο εστίασε στην επένδυση στην τεχνητή νοημοσύνη και την καινοτομία. Ειδικότερα, το οικονομικό έτος ο WPP ανέφερε έσοδα αυξημένα κατά 2,9%, και LFL έσοδα +3,2%.
Τα LFL έσοδα το τέταρτο τρίμηνο ενισχύθηκαν 0,3% από την ισχυρή ανάπτυξη στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ινδία που αντισταθμίστηκε εν μέρει από τις μειώσεις στη Γερμανία και την Κίνα. Πτώση των LFL εσόδων σημειώθηκε στις ΗΠΑ κατά 4,5% κυρίως λόγω της χαμηλότερης δαπάνης από πελάτες τεχνολογίας, υγειονομικής περίθαλψης και λιανικής, η οποία αντισταθμίστηκε από την ανάπτυξη στους τομείς CPG, τηλεπικοινωνιών και αυτοκινήτων. Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους η VML λανσαρίστηκε μετά τη συγχώνευση των VMLY&R και Wunderman Thompson, ενώ η Burson δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των Hill & Knowlton και BCW.
Οι εξαγορές του έτους περιλάμβαναν τα influencer marketing agencies Goat and Obviously, τα οποία συνέβαλαν επίσης στην ανάπτυξη. Όσον αφορά το guidance για το 2024, προβλέπεται αύξηση 0-1% των εσόδων. Ο Mark Read, διευθύνων σύμβουλος του WPP, δήλωσε: «Ενώ το 2023 ήταν πιο απαιτητικό από ό,τι περιμέναμε λόγω των περικοπών των δαπανών από πελάτες τεχνολογίας, προσφέραμε μια ανθεκτική απόδοση για το έτος. Αυτό καθοδηγήθηκε από τον πειθαρχημένο έλεγχο του κόστους, ενώ συνεχίσαμε να επενδύουμε σε τεχνητή νοημοσύνη, δεδομένα και τεχνολογία».