WPP: Aποχωρεί ο Mark Read

Ο επικεφαλής της WPP, Mark Read,
ανακοίνωσε την αποχώρησή του,
καθώς ο διεθνής όμιλος επικοινωνίας, που κάποτε ήταν ο μεγαλύτερος στον κόσμο, δυσκολεύεται
να αντεπεξέλθει στην άνοδο της
τεχνητής νοημοσύνης, ενώ η μετοχή του βρίσκεται στο χαμηλότερο
επίπεδο των τελευταίων πέντε ετών.
Ο Read θα αποχωρήσει από την
WPP μετά από
περισσότερο από
30 χρόνια, εκ των
οποίων σχεδόν
επτά ως διευθύνων σύμβουλος.
Θα παραμείνει στη θέση του μέχρι
το τέλος του έτους, ενώ το διοικητικό συμβούλιο ξεκινά την αναζήτηση
του διαδόχου του.
Η μετοχή της WPP έχει χάσει περίπου το ήμισυ της αξίας της κατά τη διάρκεια της θητείας του ως επικεφαλής. Το WPP grpoup απώλεσε πέρυσι τον τίτλο του μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου παγκοσμίως όσον αφορά τα έσοδα, από το γαλλικό Publicis Group. Eπίσης πέρσι οι Omnicom και Interpublic συμφώνησαν να συγχωνευτούν σε μια συμφωνία 13,3 δισ. δολαρίων (10 δισ. λίρες), ενώ η χρηματιστηριακή αξία της WPP είναι μόλις 5,9 δισ. λίρες.
Η WPP έχει χάσει ακόμη πρόσφατα μια σειρά από σημαντικούς διαφημιστικούς λογαριασμούς. Mεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται εκείνος της CocaCola για τα media στη Βόρεια Αμερική, ενώ μόλις την περασμένη εβδομάδα, ο αμερικανικός κολοσσός Paramount τερμάτισε τη συνεργασία 20 ετών με την WPP Media. Τέλος, μέσα του εξωτερικού αναφέρουν πως η Mars πρόκειται να ανακοινώσει σύντομα το νικητή του spec για τον αξίας 1,7 δισ. δολαρίων λογαριασμό για το παγκόσμιο media planning & buying για τα σνακ και τα προϊόντα κατοικίδιων καθώς και ότι οι πληροφορίες θέλουν την WPP να χάνει και αυτόν το λογαριασμό.
Η μετοχή της WPP έχει χάσει περίπου το ήμισυ της αξίας της κατά τη διάρκεια της θητείας του ως επικεφαλής. Το WPP grpoup απώλεσε πέρυσι τον τίτλο του μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου παγκοσμίως όσον αφορά τα έσοδα, από το γαλλικό Publicis Group. Eπίσης πέρσι οι Omnicom και Interpublic συμφώνησαν να συγχωνευτούν σε μια συμφωνία 13,3 δισ. δολαρίων (10 δισ. λίρες), ενώ η χρηματιστηριακή αξία της WPP είναι μόλις 5,9 δισ. λίρες.
Η WPP έχει χάσει ακόμη πρόσφατα μια σειρά από σημαντικούς διαφημιστικούς λογαριασμούς. Mεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται εκείνος της CocaCola για τα media στη Βόρεια Αμερική, ενώ μόλις την περασμένη εβδομάδα, ο αμερικανικός κολοσσός Paramount τερμάτισε τη συνεργασία 20 ετών με την WPP Media. Τέλος, μέσα του εξωτερικού αναφέρουν πως η Mars πρόκειται να ανακοινώσει σύντομα το νικητή του spec για τον αξίας 1,7 δισ. δολαρίων λογαριασμό για το παγκόσμιο media planning & buying για τα σνακ και τα προϊόντα κατοικίδιων καθώς και ότι οι πληροφορίες θέλουν την WPP να χάνει και αυτόν το λογαριασμό.