To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Αποκτά την Bower House Digital

WPP: Αποκτά την  Bower House Digital
Η WPP ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να εξαγοράσει την Bower House Digital, εταιρεία παροχής υπηρεσιών τεχνολογίας marketing που εδρεύει στην Αυστραλία. Η Bower House Digital θα ενταχθεί στο παγκόσμιο δίκτυο της Ogilvy, ενισχύοντας περαιτέρω την ικανότητά της να παρέχει λύσεις στο marketing με γνώμονα την τεχνολογία για τους πελάτες της.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2017 από τους Bryan Dobson και Meg Quinn και απασχολεί περίπου 80 άτομα σε όλη την Αυστραλία και την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού. Η Bower House Digital σχεδιάζει, δημιουργεί και αναπτύσσει ψηφιακές εμπειρίες για πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Aesop, Bunnings, Bupa, Target και Myer. Επίσης, εξειδικεύεται στην εφαρμογή λύσεων Salesforce Marketing Cloud και τιμήθηκε με το APAC Growth Partner of the Year της Salesforce το 2021.
Η εξαγορά ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου WPP και την εστιασμένη προσέγγιση συγχωνεύσεων και εξαγορών για την αξιοποίηση των υφιστάμενων δυνατοτήτων ψηφιακής εμπειρίας. Ο Rose Herceg, πρόεδρος της WPP, Αυστραλίας και Νέα Ζηλανδίας, δήλωσε: «Οι εταιρείες αναζητούν μια ολοκληρωμένη λύση επικοινωνίας, που συνδυάζει δημιουργικότητα, τεχνολογία και δεδομένα. Οι γνώσεις της Bower House Digital στην τεχνολογία marketing θα ενισχύσουν περαιτέρω την ψηφιακή μας εμπειρία στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία».
TAGS: WPP