To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Δεν ήταν «όμορφη χρονιά» το 2017

WPP: Δεν ήταν «όμορφη χρονιά» το 2017
Ο όμιλος WPP παρουσίασε μικρή κάμψη στα οργανικά έσοδα για το 2017, μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε σαν "μη όμορφη" από τον chief executive Sir Martin Sorrell.

Ο βρετανικός πολυεθνικός όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας παρουσίασε μικρή αύξηση 1,4% στις καθαρές πωλήσεις, που ανήλθαν σε 13,14 δισεκατομμύρια λίρες, ενώ τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 0,9%. Τα οικονομικά στοιχεία του WPP για την περσινή χρήση συμβάδισαν με τις προσδοκίες των αναλυτών, ωστόσο ήταν ελαφρώς υποβαθμισμένα σε σχέση με τις εκτιμήσεις του ίδιου του ομίλου, πως τα like-for-like έσοδα θα έμεναν αμετάβλητα.

"Το 2017 δεν ήταν μια όμορφη χρονιά, με αμετάβλητα like-for-like, λειτουργικά περιθώρια και κέρδη" ανέφερε ο Sorrell και απέδωσε την απώλεια στόχων στον "μακροχρόνιο αντίκτυπο που έχει προκαλέσει η τεχνολογική αναστάτωση".

Στο μεταξύ, αν και ο WPP ανέφερε πως οι λογαριασμοί του αυξήθηκαν κατά 0,6% στα 55,56 δισεκατομμύρια λίρες, σε τρέχουσες συναλλαγματικές τιμές παρουσίασαν πτώση 3,9% και σε like-for-like επίπεδο έπεσαν κατά 5,4%. Τα αναφερόμενα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,1%, στα 15,27 δισεκατομμύρια λίρες και 1,6% σε τρέχουσες συναλλαγματικές τιμές, ενώ τα κύρια κέρδη προ φόρων ήταν αυξημένα κατά 5,4%, στα 2,09 δισ. λίρες και 1,9% σε τρέχουσες τιμές. Ο όμιλος έκλεισε το έτος με κέρδη μετά φόρων 1,91 δισ. λίρες και αύξηση 27,4%, ενώ σε γεωγραφικό επίπεδο, παρουσίασε ισχυρή αύξηση εσόδων σε τρέχουσες τιμές σε όλες τις περιφέρειες και κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε επίπεδο τομέων, η διαφήμιση και το media investment management είχαν "ισχυρή ανάπτυξη", όπως και το PR με τις εξειδικευμένες επικοινωνίες (direct, digital και interactive).  

TAGS: sorrell, WPP