To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Διαθέτει 30 εκατ. δολάρια κατά του ρατσισμού

WPP: Διαθέτει 30 εκατ. δολάρια κατά του ρατσισμού
Το WPP θα επενδύσει 30 εκατομμύρια δολάρια για τρία χρόνια, με στόχο την καταπολέμηση του ρατσισμού, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Αυτό το ποσό θα χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση προγραμμάτων ένταξης εντός της εταιρείας και για την υποστήριξη εξωτερικών οργανισμών σε αυτήν την δύσκολη μάχη.

Η εταιρεία δήλωσε ότι θα κάνει δωρεές, θα προσφέρει υπηρεσίες pro bono και θα συνεργαστεί με συνεργάτες media για να υποστηρίξει φιλανθρωπικά ιδρύματα και άλλους οργανισμούς που έχουν δεσμευτεί για την καταπολέμηση του ρατσισμού, την ανάπτυξη ταλέντων «μειονοτήτων» και την αντιμετώπιση ζητημάτων που επηρεάζουν τους έγχρωμους ανθρώπους. Το WPP θα αντιστοιχίσει επίσης τις δωρεές υπαλλήλων σε φιλανθρωπικά ιδρύματα που επιλέχθηκαν, σε συνεννόηση με τη διευθύνουσα επιτροπή του WPP Roots έως και 1.000 δολάρια ανά άτομο, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται στο 1 εκατομμύριο δολάρια.

«Το WPP πρέπει να υποστηρίξει και να προωθήσει τους έγχρωμους υπαλλήλους και εκείνους από άλλες υποεκπροσωπούμενες ομάδες, όχι ως πρωτοβουλία πολυμορφίας και ένταξης, αλλά ως επιχειρηματική και ηθική επιτακτική ανάγκη», δήλωσε ο chief executive Mark Read. «Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, έχω ακούσει εκρήξεις πόνου, θυμού και απογοήτευσης από έγχρωμους συναδέλφους, μαζί με σαφείς απαιτήσεις για αλλαγή. Αυτή είναι η στιγμή να αγκαλιάσουμε αυτήν την αλλαγή και να χρησιμοποιήσουμε τη δημιουργικότητά μας και την επιρροή μας, για να κάνουμε τη διαφορά στην καταπολέμηση του ρατσισμού», συμπλήρωσε ο ίδιος.

TAGS: WPP