To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Εκτός του global media spec του Facebook

WPP: Εκτός του global media spec του Facebook
Τον διαχειρίζεται η Μindshare από το 2014

Η σχέση του Facebook με τη Mindshare φτάνει στο τέλος της μετά την απόσυρση του agency της WPP από το global media review του τεχνολογικού κολοσσού. H Dentsu, επίσης συνεργάτιδα του Facebook, παραμένει στο διαγωνισμό μαζί με τις Havas Group και Publicis Groupe, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, που έκανε πρώτη γνωστή την είδηση πως η media εταιρεία επενδύσεων της WPP, Group M, αποσύρεται από το review.

To αίτημα του Facebook για «αυστηρά συμβατικούς όρους» συνέβαλε στην απόφαση να αποσυρθούν, αναφέρει η WSJ. Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε στο Campaign: «Συνεργαστήκαμε με τη Mindshare για το global media planning and buying επάνω σε όλο το brand portofolio από το 2014 και είμαστε υπερήφανοι που για όλα όσα πετύχαμε μαζί. Λυπούμαστε που το Group M αποφάσισε να αποσυρθεί από τη διαδικασία. Ωστόσο, ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την ταλαντούχα ομάδα τους, καθώς θα προχωρούμε με το review των global media ικανοτήτων μας». Το review του Facebook, που ξεκίνησε τον Μάρτιο, το χειρίζεται η ID Comms.

Σύμφωνα με την Comvergence, ο λoγαριασμός είναι αξίας 750 εκατομμυρίων δολαρίων. Το Facebook αύξησε το συνολικό global adspend το 2020 κατά 44%, στα 2,26 δισεκατομμύρια δολάρια, σε αντίθεση με τις Amazon, Google και Netflix, που προχώρησαν σε περικοπές.
TAGS: WPP, Facebook