To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Ένα τρίμηνο νωρίτερα ήρθε η ανάκαμψη

WPP: Ένα τρίμηνο νωρίτερα ήρθε η ανάκαμψη
H WPP δήλωσε πως η επιστροφή στην ανάπτυξη ήταν «κάπως γρηγορότερη και πιο δυνατή απ’ ό,τι αναμέναμε», καθώς ο καθαρός τζίρος τους like for like αυξήθηκε κατά 3,1% σε ετήσια βάση τους πρώτους τρεις μήνες το 2021, φτάνοντας τα 2,3 δισ. λίρες.

Το γεγονός πως η επιστροφή στην ανάπτυξη συνέβη το πρώτο τρίμηνο, αντί το δεύτερο, είναι «κάτι που ξεχωρίζει» και ήρθε «ένα τρίμηνο νωρίτερα από το αναμενόμενο», όπως δήλωσε ο chief executive Mark Read. Η ανάπτυξη 3,1% αποτελεί μια σαφή βελτίωση σε σχέση με την κατά 6,5% πτώση το τέταρτο τρίμηνο του 2020, ενώ είχε προηγηθεί πτώση 7,6% το τρίτο τρίμηνο και 15,1% στο διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος. Αυτό σημαίνει πως η WPP παρουσιάζει την πιο ισχυρή ανάπτυξη από τις τέσσερις εταιρείες συμμετοχών που έχουν ανακοινώσει οικονομικά αποτελέσματα μέχρι σήμερα, προηγούμενη των Publicis Groupe, Havas, Omnicom και Interpublic.

Ο Read δήλωσε πως σημειώθηκε «ένα δυνατό ξεκίνημα τη νέα χρονιά με μια επιστροφή στην ανάπτυξη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς και τις περισσότερες μεγάλες αγορές». Σημείωσε έναν αριθμό από θετικές εξελίξεις που βοήθησε τη Wunderman Thompson να προχωρήσει σε ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο, όπως «η συνεχιζόμενη πρόοδος που κάναμε στο να απλοποιήσουμε την επιχείρηση» και η «συνεχιζόμενη επιτυχία του Group M παρά τα σχόλια ατόμων του χώρου που λένε πως αμφισβητείται η δομή του media business».
TAGS: WPP