WPP: Επέκταση της συνεργασίας με την Google

Η WPP και η Google ανακοίνωσαν
την επέκταση της συνεργασίας τους
για πέντε χρόνια, η οποία περιλαμβάνει μια δέσμευση δαπάνης ύψους
400 εκατομμυρίων δολαρίων από
την WPP για τεχνολογίες της Google.
Η συμφωνία οριστικοποιήθηκε πρόσφατα στο Mountain View της Καλιφόρνια (όπου βρίσκεται η έδρα της Google), κατά τη διάρκεια συνάντησης με τη νέα CEO της WPP, Cindy Rose, τον CEO της Google Cloud, Thomas Kurian, και τις ομάδες τους. Οι εταιρείες δήλωσαν ότι ο στόχος της συνεργασίας τους είναι να «επαναστατικοποιήσουν» τον τρόπο με τον οποίο τα brands προσεγγίζουν τη δημιουργία περιεχομένου, την παραγωγή, τα media, την εμπειρία και το εμπόριο, επιτρέποντας την προσωποποίηση σε πραγματικό χρόνο και «ξεπερνώντας τις παραδοσιακές πρωτοβουλίες αποδοτικότητας για να απελευθερώσουν ανάπτυξη».
Η επένδυση των 400 εκατομμυρίων δολαρίων θα κατευθυνθεί στις προσπάθειες της WPP να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη (AI) στις υπηρεσίες της, παράλληλα με την αυξημένη επένδυσή της στην τεχνολογία και το AI μέσω του WPP Open, της AI πλατφόρμας της για το μάρκετινγκ.
Η Cindy Rose δήλωσε: «Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένη για το πώς η νέα και εξελιγμένη συνεργασία μας με την Google θα επαναπροσδιορίσει το τι είναι δυνατόν για τους πελάτες μας. Παρέχοντας εξατομικευμένες λύσεις AI και επιτρέποντας σχετικές καμπάνιες με άνευ προηγουμένου ταχύτητα και κλίμακα, επιταχύνουμε την καινοτομία σε κάθε πτυχή του μάρκετινγκ για να επιτύχουμε απαράμιλλη ανάπτυξη και αντίκτυπο».
Ο Kurian πρόσθεσε: «Επιτρέποντας στην WPP να καινοτομεί πάνω στη βελτιστοποιημένη για AI τεχνολογική υποδομή μας, βοηθάμε στη διαμόρφωση του μέλλοντος της τεχνολογίας μάρκετινγκ για τα brands του σήμερα».
Η συμφωνία οριστικοποιήθηκε πρόσφατα στο Mountain View της Καλιφόρνια (όπου βρίσκεται η έδρα της Google), κατά τη διάρκεια συνάντησης με τη νέα CEO της WPP, Cindy Rose, τον CEO της Google Cloud, Thomas Kurian, και τις ομάδες τους. Οι εταιρείες δήλωσαν ότι ο στόχος της συνεργασίας τους είναι να «επαναστατικοποιήσουν» τον τρόπο με τον οποίο τα brands προσεγγίζουν τη δημιουργία περιεχομένου, την παραγωγή, τα media, την εμπειρία και το εμπόριο, επιτρέποντας την προσωποποίηση σε πραγματικό χρόνο και «ξεπερνώντας τις παραδοσιακές πρωτοβουλίες αποδοτικότητας για να απελευθερώσουν ανάπτυξη».
Η επένδυση των 400 εκατομμυρίων δολαρίων θα κατευθυνθεί στις προσπάθειες της WPP να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη (AI) στις υπηρεσίες της, παράλληλα με την αυξημένη επένδυσή της στην τεχνολογία και το AI μέσω του WPP Open, της AI πλατφόρμας της για το μάρκετινγκ.
Η Cindy Rose δήλωσε: «Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένη για το πώς η νέα και εξελιγμένη συνεργασία μας με την Google θα επαναπροσδιορίσει το τι είναι δυνατόν για τους πελάτες μας. Παρέχοντας εξατομικευμένες λύσεις AI και επιτρέποντας σχετικές καμπάνιες με άνευ προηγουμένου ταχύτητα και κλίμακα, επιταχύνουμε την καινοτομία σε κάθε πτυχή του μάρκετινγκ για να επιτύχουμε απαράμιλλη ανάπτυξη και αντίκτυπο».
Ο Kurian πρόσθεσε: «Επιτρέποντας στην WPP να καινοτομεί πάνω στη βελτιστοποιημένη για AI τεχνολογική υποδομή μας, βοηθάμε στη διαμόρφωση του μέλλοντος της τεχνολογίας μάρκετινγκ για τα brands του σήμερα».