To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Επενδύει 318 εκατ. δολάρια στην ΑΙ

WPP: Επενδύει 318 εκατ.  δολάρια στην ΑΙ
O όμιλος επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων WPP σχεδιάζει να επενδύσει 318 εκατομμύρια δολάρια στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) μέσα στο 2024. Ωστόσο, την ίδια ώρα ο διευθύνων σύμβουλος της WPP, Mark Read, δήλωσε την Τρίτη 30/01 ότι η εταιρεία δεν αναμένει μεγάλη αύξηση εσόδων το 2024.
Eπίσης, ο Read προσέθεσε ότι ο όμιλος μπορεί να εξαλείψει ορισμένες θέσεις εργασίας προκειμένου να μειώσει το κόστος. Ο διαφημιστικός κολοσσός WPP ανέφερε χαρακτηριστικά ότι σχεδιάζει να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες για να υποστηρίξει τη στρατηγική του για την τεχνητή νοημοσύνη ως μια προσπάθεια να ενισχύσει την απόδοση για τους πελάτες κατά τη διάρκεια της υποτονικής αύξησης των πωλήσεων. Φέτος, τα έσοδα θα είναι σταθερά ή θα αυξηθούν έως και 1% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ανέφερε η εταιρεία με έδρα το Λονδίνο σε δήλωση ενόψει της ημέρας των κεφαλαιαγορών.
Η ανάπτυξη για όλο το 2023 αναμένεται να είναι 0,9%, σύμφωνα με τις προηγομενες ανακοινώσεις της εταιρείας. Νωρίτερα ο όμιλος ανακοίνωσε ότι συγχωνεύει τα παγκόσμια δίκτυα PR, BCW και Hill & Knowlton, σχηματίζοντας μία ενιαία οντότητα με όνομα Burson. Η συγχώνευση θα ολοκληρωθεί έως την 1η Ιουλίου 2024, με τη νέα οντότητα να αποκαλύπτεται αργότερα μέσα στο έτος, αναφέρει ο όμιλος.