WPP: Επενδύει στην γενετική AI -σε συνεργασία με την Nvidia
Ο όμιλος επικοινωνίας WPP συνεργάστηκε με την εταιρεία κατασκευής chip, Nvidia για να δημιουργήσει διαφημίσεις χρησιμοποιώντας γενετική τεχνητή νοημοσύνη. Οι εταιρείες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τη Δευτέρα 29/05, με τον CEO της Nvidia (NVDA) Jensen Huang να αποκαλύπτει τη νέα «μηχανή περιεχομένου» της WPP κατά τη διάρκεια επίδειξης στην Computex Taipei.
«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον κόσμο του marketing με απίστευτη ταχύτητα. Αυτή η νέα τεχνολογία θα μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο τα brands δημιουργούν περιεχόμενο για εμπορική χρήση», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της WPP, Mark Read.
Η πλατφόρμα θα επιτρέψει στις δημιουργικές ομάδες της WPP να ενσωματώσουν περιεχόμενο από οργανισμούς όπως η Adobe και η Getty Images με γενετική τεχνητή νοημοσύνη για την παραγωγή διαφημιστικών καμπανιών «πιο αποτελεσματικά και σε κλίμακα», σύμφωνα με τον όμιλο. Αυτό θα επέτρεπε στις εταιρείες να δημιουργήσουν μεγάλους όγκους διαφημιστικού περιεχομένου, όπως εικόνες ή video, «πιο προσαρμοσμένο και καθηλωτικό», πρόσθεσε η εταιρεία.