To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Επιστροφή στην αύξηση πωλήσεων

WPP: Επιστροφή στην αύξηση πωλήσεων
Ο WPP παρουσίασε την πρώτη του αύξηση πωλήσεων μέσα σε πέντε τρίμηνα, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της πρώτης οικονομικής του έκθεσης υπό την ηγεσία του Mark Read, ο οποίος υποσχέθηκε να δαπανήσει περισσότερα για την ανάπτυξη του ομίλου.

Συγκεκριμένα, ο WPP ανέφερε αύξηση 0,7% στα like-for-like έσοδα less pass-through costs, τα οποία ήταν γνωστά ως καθαρές πωλήσεις κατά τη διάρκεια της ηγεσίας του προκατόχου του Read, Sir Martin Sorrell. Τα έσοδα αυτά ήταν καλύτερα από τα τέσσερα προηγούμενα τρίμηνα, καθώς μειώθηκαν κατά 0,1% το πρώτο τρίμηνο του 2018, 1,3% το 4ο τρίμηνο του 2017, 1,1% το 3ο τρίμηνο του 2017 και 1,7% το δεύτερο τρίμηνο του 2017.

Επιπλέον, ο WPP ανέφερε επίσης ότι τα like-for-like έσοδα αυξήθηκαν κατά 2,4%. Εντούτοις, οι μετοχές μειώθηκαν κατά 7%, κάτι που συνέβη και με το περιθώριο κέρδους, με τον Read να το αποδίδει στις αυξημένες επενδύσεις, καθώς και σε ορισμένες περιφέρειες που παρουσιάζουν χαμηλότερες επιδόσεις, όπως οι ΗΠΑ.

Η Βόρεια Αμερική ήταν και πάλι η πιο αδύναμη περιφέρεια για το WPP, με μείωση 0,3% μείωση στα like-for-like έσοδα. το Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε κατά 1%, ενώ η ηπειρωτική Ευρώπη αυξήθηκε κατά 4,6%. Η Ασία και η Λατινική Αμερική αυξήθηκαν κατά 4,5%.

TAGS: WPP, Mark Read