To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Επιβράδυνση στο τρίτο τρίμηνο

WPP: Επιβράδυνση στο τρίτο τρίμηνο

Ο όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας WPP παρουσίασε επιβράδυνση στον ρυθμό ανάπτυξης των εσόδων του τρίτου τριμήνου του οικονομικού του έτους, ωστόσο συνεχίζει να βελτιώνεται με ταχύτερο βήμα σε σύγκριση με τους μεγάλους ανταγωνιστές Publicis και Omnicom.

Συγκεκριμένα, ανέφερε πως η ανάπτυξη πωλήσεων αναμένεται να συμβαδίσει με τις προβλέψεις του (άνω του 3%), ωστόσο εκτιμά πως θα επιβραδυνθούν το τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Τα αναφερόμενα έσοδα για την εξεταζόμενη περίοδο ανήλθαν σε 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ο όμιλος που «τρέχει» ο Sir Martin Sorrell, ανέφερε επίσης πως επιθυμεί να βελτιώσει το λειτουργικό του περιθώριο κατά 0,3% τη φετινή χρονιά, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών μετατροπών. Παράλληλα, σημείωσε πως το περιθώριο έχει βελτιωθεί κατά 0,4% στους πρώτους εννέα μήνες του έτους.

«Μπορεί οι πελάτες να δείχνουν περισσότερο πρόθυμοι σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2008, ωστόσο παραμένουν απρόθυμοι να αναλάβουν επιπλέον ρίσκα , ειδικά σε συγκεκριμένα γεωγραφικά σημεία» ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.

Στο μεταξύ, τα like-for-like καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 7,6%, με τον Sorrell να αναφέρει πως οι διαδηλώσεις στο Χονγκ Κονγκ και η εξάπλωση του Έμπολα, αποτέλεσαν «γεωπολιτικά ρίσκα». 

TAGS: Global News