WPP: Εξαγόρασε την Amp

Η WPP ανακοίνωσε σήμερα το πρωί 20/04 την εξαγορά της sonic branding εταιρείας Amp. Οι όροι της εξαγοράς δεν έχουν αποκαλυφθεί μέχρι τώρα, αλλά η WPP δήλωσε ότι το agency ιδρύθηκε το 2009 και έχει μια παγκόσμια ομάδα με περισσότερα από 60 άτομα.
Η Amp, η οποία δηλώνει ότι έχει «χτίσει sonic DNA» και κάνει «supersonic» καμπάνιες για μερικά από τα μεγαλύτερα brands του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των Mastercard, Mercedes-Benz, Kraft Heinz, Deloitte, Shell και General Motors, θα συγχωνευτεί με την brand and design consultancy της WPP, Landor & Fitch.
Η Amp, η οποία δηλώνει ότι έχει «χτίσει sonic DNA» και κάνει «supersonic» καμπάνιες για μερικά από τα μεγαλύτερα brands του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των Mastercard, Mercedes-Benz, Kraft Heinz, Deloitte, Shell και General Motors, θα συγχωνευτεί με την brand and design consultancy της WPP, Landor & Fitch.