WPP: Η GroupM μετονομάζεται σε WPP Media

Η WPP σχεδιάζει να μετονομάσει την GroupM σε WPP Media,
εξαλείφοντας ένα 20χρονο όνομα για μια εταιρεία που εδώ και
καιρό κυριαρχούσε ως το μεγαλύτερο δίκτυο
media agency
στον κόσμο.
Η κίνηση αυτή
θα φέρει την
GroupM σε πλήρη ευθυγράμμιση με ανταγωνιστές, όπως οι
Publicis Media και Omnicom
Media Group, σηματοδοτώντας
μια στροφή προς πιο συγκεντρωτικές λύσεις για τους πελάτες.
Πηγές αναφέρουν ότι αναμένονται απολύσεις καθώς οι μεμονωμένες επενδυτικές ομάδες των agencies ενοποιούνται - μια συνέχεια του «έτους μετάβασης», που αποκάλεσε ο διευθύνων σύμβουλος Mark Read, στο πλαίσιο μια σειράς σημαντικών αλλαγών υπό τον παγκόσμιο διευθύνοντα σύμβουλο Brian Lesser. Η μετονομασία είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για την εταιρεία επικοινωνίας, σύμφωνα με πηγές. «Το όνομα GroupM είναι απαρχαιωμένο», δήλωσε στέλεχος της εταιρείας στο Ad Age, ενώ άλλο στέλεχος ανέφερε σχετικά ότι «είναι μια λογική κίνηση, που θα έπρεπε να είχε κάνει η εταιρεία πριν από χρόνια».
Πηγές αναφέρουν ότι αναμένονται απολύσεις καθώς οι μεμονωμένες επενδυτικές ομάδες των agencies ενοποιούνται - μια συνέχεια του «έτους μετάβασης», που αποκάλεσε ο διευθύνων σύμβουλος Mark Read, στο πλαίσιο μια σειράς σημαντικών αλλαγών υπό τον παγκόσμιο διευθύνοντα σύμβουλο Brian Lesser. Η μετονομασία είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για την εταιρεία επικοινωνίας, σύμφωνα με πηγές. «Το όνομα GroupM είναι απαρχαιωμένο», δήλωσε στέλεχος της εταιρείας στο Ad Age, ενώ άλλο στέλεχος ανέφερε σχετικά ότι «είναι μια λογική κίνηση, που θα έπρεπε να είχε κάνει η εταιρεία πριν από χρόνια».