WPP: Λανσάρει νέο δίκτυο 5 εταιρειών

Superunion είναι το όνομα του νέου branding εταιρικού δικτύου του WPP, που φέρνει μαζί πέντε εταιρείες, τις Brand Union, The Partners, Lambie-Nairn, Addison και VBAT.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, η Superunion θα αποτελέσει "μια παγκόσμια brand εταιρεία νέας γενιάς, η οποία μπορεί να προσφέρει μια ευρύτερη και περισσότερο connected σειρά στρατηγικών και δημιουργικών υπηρεσιών και να φτάσει σε ένα ευρύτερο πλαίσιο σημαντικών κοινών". Το δίκτυο έχει προσωπικό 750 ατόμων, 23 γραφεία σε 18 χώρες και ετήσιους λογαριασμούς άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων, από πελάτες, όπως οι Diageo, Fifa, Ford, Bank of America και Vodafone.
Η Superunion θα αντικαταστήσει, σαν όνομα, τις ονομασίες των εταιρειών που συμμετέχουν στο σχήμα, με εξαίρεση την εταιρεία design συσκευασιών VBAT, που θα συνεχίσει με το δικό της brandname.
Σημειώνεται πως τα μισά, περίπου, έσοδα της Superunion προέρχονται από τις επιχειρήσεις της Brand Union. Σε ότι αφορά το προσωπικό, 250 άτομα βρίσκονται στο Λονδίνο, 100 στην Ολλανδία, 60 στη Γερμανία και από 50 σε Νέα Υόρκη, Σιγκαπούρη και Βραζιλία. Άλλες σημαντικές αγορές δράσης είναι οι Νότια Αφρική και Ισπανία.
Η δημιουργία του δικτύου Superunion εντάσσεται στην απόφαση του WPP να συγχωνεύσει μια σειρά εταιρειών εντός του ομίλου, για να πετύχει καλύτερες συνεργασίες και μείωση του κόστους.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, η Superunion θα αποτελέσει "μια παγκόσμια brand εταιρεία νέας γενιάς, η οποία μπορεί να προσφέρει μια ευρύτερη και περισσότερο connected σειρά στρατηγικών και δημιουργικών υπηρεσιών και να φτάσει σε ένα ευρύτερο πλαίσιο σημαντικών κοινών". Το δίκτυο έχει προσωπικό 750 ατόμων, 23 γραφεία σε 18 χώρες και ετήσιους λογαριασμούς άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων, από πελάτες, όπως οι Diageo, Fifa, Ford, Bank of America και Vodafone.
Η Superunion θα αντικαταστήσει, σαν όνομα, τις ονομασίες των εταιρειών που συμμετέχουν στο σχήμα, με εξαίρεση την εταιρεία design συσκευασιών VBAT, που θα συνεχίσει με το δικό της brandname.
Σημειώνεται πως τα μισά, περίπου, έσοδα της Superunion προέρχονται από τις επιχειρήσεις της Brand Union. Σε ότι αφορά το προσωπικό, 250 άτομα βρίσκονται στο Λονδίνο, 100 στην Ολλανδία, 60 στη Γερμανία και από 50 σε Νέα Υόρκη, Σιγκαπούρη και Βραζιλία. Άλλες σημαντικές αγορές δράσης είναι οι Νότια Αφρική και Ισπανία.
Η δημιουργία του δικτύου Superunion εντάσσεται στην απόφαση του WPP να συγχωνεύσει μια σειρά εταιρειών εντός του ομίλου, για να πετύχει καλύτερες συνεργασίες και μείωση του κόστους.