To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Λανσάρει τη νέα πλατφόρμα WPP Open Pro

WPP: Λανσάρει τη νέα πλατφόρμα WPP Open Pro
Η WPP παρουσίασε μια νέα έκδοση του λειτουργικού της συστήματος μάρκετινγκ, WPP Open, η οποία έχει σχεδιαστεί για να απευθύνεται σε μικρότερους πελάτες σε όλη την παγκόσμια διαφημιστική αγορά. Ονομάζεται WPP Open Pro και έχει σχεδιαστεί ως πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης μάρκετινγκ, όπου τα brands μπορούν να σχεδιάζουν, να δημιουργούν και να δημοσιεύουν καμπάνιες ανεξάρτητα.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της WPP, Cindy Rose, δήλωσε ότι «το προσωπικό της εταιρείας θα είναι πάντα στο επίκεντρο όσων κάνουμε με το WPP Open στον πυρήνα μας». Πρόσθεσε επίσης ότι η νέα προσφορά Pro θέτει το πλεονέκτημα της τεχνητής νοημοσύνης απευθείας στα χέρια μιας πολύ μεγαλύτερης γκάμας brands και επιχειρήσεων. «Πρόκειται για μια αλλαγή στον τρόπο που παρέχεται το μάρκετινγκ, διευρύνοντας την συνολική αγορά που μπορούμε να προσεγγίσουμε και παρέχοντας σε περισσότερα brands τα εργαλεία που χρειάζονται για να ηγηθούν στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Open Pro επιτρέπει στους χρήστες να σχεδιάζουν με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για την ανάπτυξη στρατηγικών καμπάνιας και την ταχεία αξιολόγηση κοινού και ανταγωνιστικού τοπίου. Το περιεχόμενο μπορεί επίσης να αναπτυχθεί γρήγορα και σε μεγάλη κλίμακα. Οι πελάτες δημοσιεύουν περιεχόμενο απευθείας σε μεγάλες διαφημιστικές πλατφόρμες ή το παραδίδουν στο WPP Open Media για εκτέλεση.

«Το WPP Open Pro είναι μια ολοκληρωμένη λύση για την υλοποίηση καμπανιών, σχεδιασμένη για να προσφέρει αποτελέσματα και όχι μόνο στοιχεία», δήλωσε ο Stephan Pretorius, Chief Technology Officer της WPP.
TAGS: WPP