To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP Media: Global Partner της Maersk σε 130 χώρες

WPP Media: Global Partner της Maersk σε 130 χώρες
Η WPP Media ορίστηκε ο νέος στρατηγικός συνεργάτης της Maersk και θα διαχειρίζεται τις δραστηριότητες μάρκετινγκ της εταιρείας σε 130 χώρες από έναν κεντρικό κόμβο στην Κοπεγχάγη. Η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη των παγκόσμιων προσπαθειών μάρκετινγκ της Maersk και αναδεικνύει τη δυνατότητα της WPP Media να συνδυάζει τη διεθνή εμβέλεια με την εις βάθος κατανόηση των τοπικών αναγκών μάρκετινγκ.

Στην καρδιά αυτής της συνεργασίας βρίσκεται η πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης της WPP, "Open", καθώς και το Open Media Studio, τα οποία σε συνδυασμό με το διεθνές δίκτυο και την τεχνογνωσία της WPP Media, θα στηρίξουν τους στρατηγικούς στόχους της Maersk.

«Η διαχείριση ενός παγκόσμιου brand σε τέτοια κλίμακα απαιτεί περισσότερα από απλή επιχειρησιακή αρτιότητα - απαιτεί στρατηγική διαύγεια, ευελιξία και έναν συνεργάτη που κατανοεί τις λεπτομέρειες των φιλοδοξιών μας», δήλωσε ο Rasmus Rudnik Hansen, επικεφαλής του Παγκόσμιου Τομέα Media Μάρκετινγκ στη Maersk.

«Στη WPP Media, είμαστε ενθουσιασμένοι και περήφανοι για αυτή τη νέα παγκόσμια συνεργασία με τη Maersk. Η δύναμή μας έγκειται στο συνδυασμό αναλύσεων δεδομένων με καινοτόμους ψηφιακές λύσεις - κάτι κρίσιμο για την υποστήριξη των φιλοδοξιών της Maersk», ανέφερε η Tina Gretlund, CEO της EssenceMediacom, του brand της WPP Media στη Δανία, η οποία θα ηγηθεί της ειδικής παγκόσμιας ομάδας. «Είμαστε πολύ περήφανοι για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε η Maersk και ανυπομονούμε να βοηθήσουμε στην υλοποίηση των παγκόσμιων στόχων της στο μάρκετινγκ», προσέθεσε.

Η συνεργασία θα συντονίζεται από έναν κεντρικό κόμβο στην Κοπεγχάγη, υποστηρίζοντας τις δραστηριότητες σε 130 χώρες εντός πέντε περιοχών: Βόρεια Αμερική, Λατινική Αμερική, Ευρώπη, IMEA (Ινδία, Μέση Ανατολή και Αφρική) και APAC (Ασία-Ειρηνικός). Η συνεργασία ξεκινά επίσημα αυτόν το μήνα.
TAGS: WPP