WPP: Μείωση καθαρών εσόδων κατά 7,6% το πρώτο τρίμηνο 2025

Ο WPP ανέφερε μείωση καθαρών
εσόδων κατά 7,6% σε σχεδόν 2,5 δισ.
λίρες Αγγλίας, με οργανική πτώση
2,7% στο πρώτο τρίμηνο, η οποία
ήταν σύμφωνη με τις προβλέψεις.
Οι μετοχές μειώθηκαν λιγότερο από
1% στις συναλλαγές της περασμένης
Παρασκευής μετά τα αποτελέσματα. Η εταιρεία δήλωσε ότι παραμένει
στις ανακοινωθείσες προβλέψεις
για -σταθερά έως
μείωση 2%- οργανικά έσοδα για
ολόκληρο το έτος,
και σταθερό περιθώριο κέρδους.
Όσον αφορά τις αυξημένες μακρο-οικονομικές πιέσεις, ο διευθύνων σύμβουλος Mark Read δήλωσε ότι: «Ενώ η WPP δεν επηρεάζεται άμεσα από τους δασμούς, θα επηρεάσουν ωστόσο ορισμένους πελάτες μας, καθώς και την ευρύτερη οικονομία». Όπως πρόσφατα δήλωσαν Omnicom και IPG, και η WPP ανέφερε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν έχει δει «καμιά σημαντική αλλαγή στις δαπάνες των πελατών».
Ο βραχίονας διαχείρισης των media, η GroupM, κατέγραψε πτώση κατά 0,9% για την περίοδο, με την ανάπτυξη στις ΗΠΑ να αντισταθμίζεται από τις απώλειες των προηγούμενων ετών σε Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες περιοχές. Το creative μειώθηκε κατά 4,4%. Το PR μειώθηκε κατά 6,6%. Άλλα εξειδικευμένα agencies αυξήθηκαν κατά 1,2%. Ανά περιοχή, η Βόρεια Αμερική παρέμεινε σταθερή, το Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε κατά 5,5% και η Δυτική Ευρώπη μειώθηκε κατά 4,5%. Ο «υπόλοιπος κόσμος» μειώθηκε κατά 3,8%, συμπεριλαμβανομένου ενός ελλείμματος 17,4% στην Κίνα. Η Ινδία αυξήθηκε κατά 5,5%. Η εταιρεία ανέφερε ότι οι 25 κορυφαίοι πελάτες της σημείωσαν συλλογική αύξηση 2,5%, με «ισχυρή» απόδοση στα καταναλωτικά αγαθά και περαιτέρω βελτίωση στον τομέα της τεχνολογίας και των ψηφιακών υπηρεσιών. Η υγειονομική περίθαλψη χαρακτηρίστηκε σταθερή, ενώ το λιανικό εμπόριο, οι τηλεπικοινωνίες και τα ταξίδια και η αναψυχή παρουσίασαν πτώση. Οι επιχειρηματικές νίκες του πρώτου τριμήνου περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, το global commerce της Heineken, την Electronic Arts (media), τη Levi Strauss (PR) και το influencer marketing της L’Oréal.
Όσον αφορά τις αυξημένες μακρο-οικονομικές πιέσεις, ο διευθύνων σύμβουλος Mark Read δήλωσε ότι: «Ενώ η WPP δεν επηρεάζεται άμεσα από τους δασμούς, θα επηρεάσουν ωστόσο ορισμένους πελάτες μας, καθώς και την ευρύτερη οικονομία». Όπως πρόσφατα δήλωσαν Omnicom και IPG, και η WPP ανέφερε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν έχει δει «καμιά σημαντική αλλαγή στις δαπάνες των πελατών».
Ο βραχίονας διαχείρισης των media, η GroupM, κατέγραψε πτώση κατά 0,9% για την περίοδο, με την ανάπτυξη στις ΗΠΑ να αντισταθμίζεται από τις απώλειες των προηγούμενων ετών σε Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες περιοχές. Το creative μειώθηκε κατά 4,4%. Το PR μειώθηκε κατά 6,6%. Άλλα εξειδικευμένα agencies αυξήθηκαν κατά 1,2%. Ανά περιοχή, η Βόρεια Αμερική παρέμεινε σταθερή, το Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε κατά 5,5% και η Δυτική Ευρώπη μειώθηκε κατά 4,5%. Ο «υπόλοιπος κόσμος» μειώθηκε κατά 3,8%, συμπεριλαμβανομένου ενός ελλείμματος 17,4% στην Κίνα. Η Ινδία αυξήθηκε κατά 5,5%. Η εταιρεία ανέφερε ότι οι 25 κορυφαίοι πελάτες της σημείωσαν συλλογική αύξηση 2,5%, με «ισχυρή» απόδοση στα καταναλωτικά αγαθά και περαιτέρω βελτίωση στον τομέα της τεχνολογίας και των ψηφιακών υπηρεσιών. Η υγειονομική περίθαλψη χαρακτηρίστηκε σταθερή, ενώ το λιανικό εμπόριο, οι τηλεπικοινωνίες και τα ταξίδια και η αναψυχή παρουσίασαν πτώση. Οι επιχειρηματικές νίκες του πρώτου τριμήνου περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, το global commerce της Heineken, την Electronic Arts (media), τη Levi Strauss (PR) και το influencer marketing της L’Oréal.