WPP: Μεταφέρει την Grey στο Ogilvy Group

O όμιλος WPP μετακινεί την Grey
στην Ogilvy, αποσπώντας ουσιαστικά το agency από τον όμιλο AKQA
και διατηρώντας το παράλληλα ως
ανεξάρτητο. Η κίνηση αποτελεί ένδειξη για το πώς τα σύγχρονα δημιουργικά δίκτυα αναδιαρθρώνονται
για να εξυπηρετούν τους πελάτες
με μεγαλύτερη σαφήνεια, κλίμακα
και ακρίβεια.
Όσον αφορά τον WPP, η κίνηση στοχεύει στην ενίσχυση της συνεργασίας και στην απελευθέρωση νέων ευκαιριών ανάπτυξης σε όλο το δίκτυο του ομίλου. Ωστόσο, η απόφαση έρχεται πριν από τον αναμενόμενο διορισμό ενός νέου παγκόσμιου CEO για την AKQA, -μετά την αποχώρηση του Ajaz Ahmed, ο οποίος πρόσφατα ίδρυσε το δικό του agency, με το όνομα Studio.One-, ωθώντας τις ηγετικές ομάδες των Grey, AKQA, Ogilvy και WPP να επανεξετάσουν τις γραμμές αναφοράς. Σύμφωνα με τη νέα δομή, η παγκόσμια CEO της Grey, Laura Maness, θα αναφέρεται απευθείας στην παγκόσμια CEO της Ogilvy, Devika Bulchandani. Η Grey θα λειτουργεί ως αυτόνομο agency, εντός του δικτύου της Ogilvy, ενώ οι υπάρχουσες συνεργασίες μεταξύ Grey και AKQA θα παραμείνουν σε ισχύ. Η AKQA θα συνεχίσει να επεκτείνει τις δυνατότητές της στην καινοτομία, το σχεδιασμό και την τεχνολογία.
Η Bulchandani ανέφερε σχετικά: «Είμαι βέβαιη ότι αυτή η κίνηση θα ενισχύσει τόσο την Grey όσο και την Ogilvy, επιτρέποντας να αξιοποιήσουμε τις συλλογικές μας δυνατότητες και να προσφέρουμε ακόμη πιο αποτελεσματικές λύσεις για τους πελάτες μας. Μαζί, θα συνεχίσουμε να επαναπροσδιορίζουμε τα όρια της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας στον κλάδο». Η Grey έγινε μέλος του ομίλου AKQA το 2020 - μια συγχώνευση που, εκείνη την εποχή δεν είχε μια σαφώς καθορισμένη ζήτηση στην αγορά και το συνδυασμένο offering δυσκολεύτηκε να προσφέρει κάποια πραγματική αξία στην πράξη. Η Grey και η Ogilvy είναι παγκόσμια brands με μεγάλο αντίκτυπο και εξαιρετικά πιστές πελατειακές βάσεις. Η απόφαση του WPP διασφαλίζει ότι το κάθε ένα agency θα διατηρήσει τη δική του δημιουργική φιλοσοφία και ηγεσία, επωφελούμενα από μια βαθύτερη σύνδεση που θα τους επιτρέπει να κάνουν περισσότερα για τους πελάτες.
Όσον αφορά τον WPP, η κίνηση στοχεύει στην ενίσχυση της συνεργασίας και στην απελευθέρωση νέων ευκαιριών ανάπτυξης σε όλο το δίκτυο του ομίλου. Ωστόσο, η απόφαση έρχεται πριν από τον αναμενόμενο διορισμό ενός νέου παγκόσμιου CEO για την AKQA, -μετά την αποχώρηση του Ajaz Ahmed, ο οποίος πρόσφατα ίδρυσε το δικό του agency, με το όνομα Studio.One-, ωθώντας τις ηγετικές ομάδες των Grey, AKQA, Ogilvy και WPP να επανεξετάσουν τις γραμμές αναφοράς. Σύμφωνα με τη νέα δομή, η παγκόσμια CEO της Grey, Laura Maness, θα αναφέρεται απευθείας στην παγκόσμια CEO της Ogilvy, Devika Bulchandani. Η Grey θα λειτουργεί ως αυτόνομο agency, εντός του δικτύου της Ogilvy, ενώ οι υπάρχουσες συνεργασίες μεταξύ Grey και AKQA θα παραμείνουν σε ισχύ. Η AKQA θα συνεχίσει να επεκτείνει τις δυνατότητές της στην καινοτομία, το σχεδιασμό και την τεχνολογία.
Η Bulchandani ανέφερε σχετικά: «Είμαι βέβαιη ότι αυτή η κίνηση θα ενισχύσει τόσο την Grey όσο και την Ogilvy, επιτρέποντας να αξιοποιήσουμε τις συλλογικές μας δυνατότητες και να προσφέρουμε ακόμη πιο αποτελεσματικές λύσεις για τους πελάτες μας. Μαζί, θα συνεχίσουμε να επαναπροσδιορίζουμε τα όρια της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας στον κλάδο». Η Grey έγινε μέλος του ομίλου AKQA το 2020 - μια συγχώνευση που, εκείνη την εποχή δεν είχε μια σαφώς καθορισμένη ζήτηση στην αγορά και το συνδυασμένο offering δυσκολεύτηκε να προσφέρει κάποια πραγματική αξία στην πράξη. Η Grey και η Ogilvy είναι παγκόσμια brands με μεγάλο αντίκτυπο και εξαιρετικά πιστές πελατειακές βάσεις. Η απόφαση του WPP διασφαλίζει ότι το κάθε ένα agency θα διατηρήσει τη δική του δημιουργική φιλοσοφία και ηγεσία, επωφελούμενα από μια βαθύτερη σύνδεση που θα τους επιτρέπει να κάνουν περισσότερα για τους πελάτες.