WPP: Νέα συνεργασία με την Google για περιεχόμενο AI
Η Google και ο όμιλος WPP ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία στο πλαίσιο της οποίας τα μοντέλα γενετικής τεχνητής νοημοσύνης Gemini της Google ενσωματώνονται στο λειτουργικό σύστημα μάρκετινγκ Open AI του WPP. Η ανακοίνωση έγινε στο ετήσιο συνέδριο Cloud Next ‘24 της Google στο Λας Βέγκας. Οι εταιρείες είπαν ότι η ενσωμάτωση θα επέτρεπε στους πελάτες να δημιουργήσουν περιεχόμενο συγκεκριμένου brand, χρησιμοποιώντας το genAI.
Η τεχνολογία Gemini 1.5 Pro της Google θα ενσωματωθεί στην WPP Open Creative Studio. Εκτός από το πιο πλούσιο και λεπτομερές περιεχόμενο, η ενσωμάτωση θα βελτιώσει την ικανότητα του WPP Open να προβλέπει την απόδοση του περιεχομένου μάρκετινγκ και να κάνει συστάσεις για τη βελτίωση του περιεχομένου. Συγκεκριμένα, η ενσωμάτωση Gemini θα επιτρέψει στην πλατφόρμα WPP να δημιουργήσει βελτιωμένα σενάρια αφήγησης βίντεο που θα έχουν ρεαλιστικές φωνές που δημιουργούνται από έναν άλλον partner, την ElevenLabs.
«Με τα Gemini Models, δεν μπορούμε μόνο να βελτιώσουμε τις παραδοσιακές εργασίες μάρκετινγκ, αλλά και να ενσωματώσουμε τη διαδικασία μάρκετινγκ από άκρο σε άκρο για συνεχή, προσαρμοστική βελτιστοποίηση», δήλωσε ο επικεφαλής τεχνολογίας του WPP, Stephen Pretorius. Το WPP Open χρησιμοποιείται πλέον από 35.000 υπαλλήλους και έχει υιοθετηθεί από πελάτες όπως η Coca-Cola Co, η L'Oréal και η Nestlé.