WPP: Νέος Global CEO για την GroupM

Ο Brian Lesser, ένας βετεράνος
της Madison Avenue, ο οποίος
έχει εργαστεί σε senior επενδυτικούς ρόλους, επιστρέφει στην
GroupM του WPP ως παγκόσμιος διευθύνων σύμβουλος.
Ο Lesser διαδέχεται
τον Christian Juhl, ο
οποίος αποχωρεί μετά
από πέντε χρόνια στο
ρόλο και θα αναλάβει μια νέα θέση στον
WPP ως πρόεδρος
εταιρικής ανάπτυξης.
Ο Lesser αναλαμβάνει το τιμόνι, καθώς ορισμένα τμήματα της λειτουργίας του GroupM έχουν τεθεί υπό έλεγχο, με μια παρέλαση στελεχών να αποκτούν ορισμένους από τους υψηλότερους ηγετικούς ρόλους της εταιρείας στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια. Ο Lesser αποχώρησε πρόσφατα από την Infosum, μια εταιρεία διαφημίσεων τεχνολογίας που βοήθησε στην οικοδόμηση της, όπου ήταν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος.
Επανέρχεται στον WPP μετά την αποχώρησή του για να αναλάβει το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου στο unit διαφήμισης και ανάλυσης της AT&T, που είναι γνωστή ως Xandr σήμερα και είναι επί του παρόντος μέρος της Microsoft. Ο Lesser ηγείτο των προσπαθειών της AT&T να χρησιμοποιήσει τις εξαγορές της Time Warner και της DirecTV, για να ενισχύσει τις προσπάθειές της να πουλήσει νέα είδη διαφήμισης που συνδέονται με δεδομένα και συμπεριφορές καταναλωτών. Ο Lesser εντάχθηκε για πρώτη φορά στον WPP με την εξαγορά της Real Media 24/7 το 2007.
Ο Lesser αναλαμβάνει το τιμόνι, καθώς ορισμένα τμήματα της λειτουργίας του GroupM έχουν τεθεί υπό έλεγχο, με μια παρέλαση στελεχών να αποκτούν ορισμένους από τους υψηλότερους ηγετικούς ρόλους της εταιρείας στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια. Ο Lesser αποχώρησε πρόσφατα από την Infosum, μια εταιρεία διαφημίσεων τεχνολογίας που βοήθησε στην οικοδόμηση της, όπου ήταν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος.
Επανέρχεται στον WPP μετά την αποχώρησή του για να αναλάβει το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου στο unit διαφήμισης και ανάλυσης της AT&T, που είναι γνωστή ως Xandr σήμερα και είναι επί του παρόντος μέρος της Microsoft. Ο Lesser ηγείτο των προσπαθειών της AT&T να χρησιμοποιήσει τις εξαγορές της Time Warner και της DirecTV, για να ενισχύσει τις προσπάθειές της να πουλήσει νέα είδη διαφήμισης που συνδέονται με δεδομένα και συμπεριφορές καταναλωτών. Ο Lesser εντάχθηκε για πρώτη φορά στον WPP με την εξαγορά της Real Media 24/7 το 2007.