WPP: Παγκόσμια βελτίωση, παρά την επιβράδυνση στη Βρετανία

Αύξηση σε κέρδη και έσοδα παρουσίασε για το δεύτερο οικονομικού του τρίμηνο ο όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας WPP, παρά την επιβράδυνση ανάπτυξης στο Ηνωμένο Βασίλειο, εξαιτίας της απόφασης για Brexit.
Συγκεκριμένα, ο όμιλος γνώρισε βελτίωση 3,5% στο Ηνωμένο Βασίλειο σε σύγκριση με το 4,7% του πρώτου τριμήνου, ενώ παρόμοια ήταν η εξέλιξη στις καθαρές πωλήσεις. Τα δημοσιευμένα κέρδη έφτασαν στα 1017 εκατομμύρια δολάρια, με τον παγκόσμιο τζίρο να ανέρχεται σε 8,6 δισ. δολάρια για το πρώτο εξάμηνο.
Σε ανακοίνωσή του, ο WPP απέδωσε την επιβράδυνση στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, που αντιστοιχεί στο 14% των συνολικών του εσόδων, στην "αβεβαιότητα που δημιουργήθηκε πριν το δημοψήφισμα για το Brexit". Η Δυτική Ηπειρωτική Ευρώπη παρουσίασε αξιοσημείωτη βελτίωση στο δεύτερο τρίμηνο, ενώ οι Ασία Ειρηνικός, Λατινική Αμερική, Αφρική, Μέση Ανατολή και Κεντρική-Δυτική Ευρώπη κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα από πλευράς τζίρου, ωστόσο βελτίωσαν τις καθαρές τους πωλήσεις.
Παράλληλα, ισχυρή ανάπτυξη παρουσίασαν Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη στις like-for-like νέες πωλήσεις.
Συγκεκριμένα, ο όμιλος γνώρισε βελτίωση 3,5% στο Ηνωμένο Βασίλειο σε σύγκριση με το 4,7% του πρώτου τριμήνου, ενώ παρόμοια ήταν η εξέλιξη στις καθαρές πωλήσεις. Τα δημοσιευμένα κέρδη έφτασαν στα 1017 εκατομμύρια δολάρια, με τον παγκόσμιο τζίρο να ανέρχεται σε 8,6 δισ. δολάρια για το πρώτο εξάμηνο.
Σε ανακοίνωσή του, ο WPP απέδωσε την επιβράδυνση στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, που αντιστοιχεί στο 14% των συνολικών του εσόδων, στην "αβεβαιότητα που δημιουργήθηκε πριν το δημοψήφισμα για το Brexit". Η Δυτική Ηπειρωτική Ευρώπη παρουσίασε αξιοσημείωτη βελτίωση στο δεύτερο τρίμηνο, ενώ οι Ασία Ειρηνικός, Λατινική Αμερική, Αφρική, Μέση Ανατολή και Κεντρική-Δυτική Ευρώπη κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα από πλευράς τζίρου, ωστόσο βελτίωσαν τις καθαρές τους πωλήσεις.
Παράλληλα, ισχυρή ανάπτυξη παρουσίασαν Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη στις like-for-like νέες πωλήσεις.