To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Πουλάει μερίδιο στις κινέζικες επιχειρήσεις του

WPP: Πουλάει μερίδιο στις κινέζικες επιχειρήσεις του
Ο WPP βρίσκεται σε προκαταρκτικές συνομιλίες, όπως ανέφερε αρχικά το Sky News, για να πουλήσει μερίδιο μειοψηφίας της επιχειρηματικής δραστηριότητάς του στην Κίνα, σε μια κοινοπραξία που αποτελούν οι Alibaba, China Media Capital και Tencent.

Το θέμα προέκυψε κατά τη διάρκεια επίσκεψης στην Κίνα από τον chairman του WPP, Roberto Quarta, και τον co-chief operating officer Andrew Scott, νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο. Ωστόσο, θεωρείται πως οι συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ πρώιμο στάδιο.

Οι πηγές εκτιμούν ότι το ποσοστό συμμετοχής που έχει τεθεί προς διαπραγμάτευση, φτάνει στο 20% του WPP China, και η αξία του εκτιμάται μεταξύ 2 και 2,5 δισ. δολαρίων.

Ο WPP έχει αναπτύξει διάφορες συνεργασίες στο παρελθόν - με την Tencent έχει δημιουργήσει ένα εργαστήριο social marketing και με την Alibaba έχει προχωρήσει στην ενσωμάτωση πολλαπλών πηγών audience δεδομένων - αλλά η νέα συμφωνία, εάν επιτευχθεί, θα τοποθετήσει τους δύο κινέζους τεχνολογικούς κολοσσούς ως ίσους μετόχους έναντι των αντιπάλων τους στο κομμάτι της διαφημιστικής δαπάνης.

Σημειώνεται πως ο founding chairman της CMC, Ruigang Li, είναι non-executive director του WPP από τον Νοέμβριο του 2012.
TAGS: WPP, Tencent, Alibaba