To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Πρωταγωνιστεί και στις εξαγορές

WPP: Πρωταγωνιστεί και στις εξαγορές
WPP: Πρωταγωνιστεί και στις εξαγορές

Κατά 13% αυξήθηκε το προηγούμενο τρίμηνο ο αριθμός των συγχνεύσεων και των εξαγορών στο παγκόσμιο πεδίο της αγοράς επικοινωνίας και marketing, με βασικό λόγο για αυτό τα 12 σημαντικά deals του WPP Group.


Σύμφωνα με νέα στοιχεία από την  Results International, 246 συναλλαγές έλαβαν χώρα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, συγκρινόμενες με 218 στο πρώτο τρίμηνο και 199 στην ίδια περίοδο το 2014.


Στις συμφωνίες του WPP συμπεριλαμβάνει η εξαγοράς της αμεριλανικής εταιρείας mobile Medialets καθώς και της εταιρείας ολοκληρωμένης επικοινωνίας RSK Group στην Γερμανία.

 


Η Dentsu Aegis Network ολοκλήρωσε 10 συμφωνίες στο δεύτερο τρίμηνο,  συμπεριλαμβανομένων των εξαγορών της eCommera, της e-commerce specialist εταιρείας που ενσωματώθηκε στην  Isobar στην Μεγάλη Βρετανία, καθώς και της  John Brown Media, που δραστηριοποιείται στο κομμάτι του content. 

H Dentsu Aegis Network, ήταν, μάλιστα, ο πιο σημαντικός «αγοραστής» στο πρώτο εξάμηνο του 2015 προχωρώντας σε 19 σχετικές κινήσεις. Το μέγεθος αυτό αντιστοιχεί στο 4% περίπου της παγκόσμιας αγοράς.

Το Publicis Groupe και η  Havas ήταν επίσης αρκετά ενεργοί στο δεύτερο τρίμηνο. Στις εξαγορές της Havas την συγκεκριμένη περίοδο συμπεριλαμβάνεται  η απόκτηση της Just Health Communications στην Μεγάλη Βρετανία.


Η Βόρεια Αμερική παρέμεινε η πλέον ενεργή περιοχή για  ad-tech συμφωνίες, καθώς εκεί πραγματοποιήθηκε το  51% των συνολικών συναλλαγών του τριμήνου.

Βέβαια, οι συναλλαγές στην περιφέρεια Asia-Pacific κατέγραψαν διψήφιους αριθμούς  αγγίζοντας το 16%, ενώ το σχετικό μερίδιο της Δυτικής Ευρώπης αυξήθηκε από  13% σε 18%.
 

\"\"