WPP: Πτώση 5,9% στα καθαρά οργανικά έσοδα το τρίτο τρίμηνο - «Βουτιά» της μετοχής 14%
 
                                    Η WPP, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιστικούς ομίλους παγκοσμίως, ανακοίνωσε πτώση 5,9% 
στα καθαρά οργανικά έσοδα για το 
τρίτο τρίμηνο και 4,8% για το εννεάμηνο του 2025, γεγονός που οδήγησε σε νέα βουτιά της μετοχής 
της κατά 14% στο 
χρηματιστήριο του 
Λονδίνου. 
Συνολικά, οι μετοχές της έχουν χάσει 62% της αξίας τους από την αρχή του έτους. Η μείωση αποδόθηκε κυρίως στις απώλειες μεγάλων πελατών στην WPP Media, όπως οι Mars και Coca-Cola στη Βόρεια Αμερική, αν και υπήρξε κέρδος με τη νέα παγκόσμια συνεργασία με τη Mastercard.
Η νέα διευθύνουσα σύμβουλος, Cindy Rose, χαρακτήρισε την πρόσφατη απόδοση της εταιρείας «απαράδεκτη» και ανακοίνωσε σειρά διορθωτικών κινήσεων. Το όραμά της είναι να καταστήσει τη WPP ηγέτιδα στον κλάδο μέσω καινοτομίας, αποτελεσματικής εξυπηρέτησης πελατών και οργανικής ανάπτυξης. Το σχέδιό της περιλαμβάνει απλοποίηση της δομής της εταιρείας, καλύτερη ενσωμάτωση υπηρεσιών, αξιοποίηση δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και αυστηρότερο έλεγχο κόστους και κεφαλαίων. Παράλληλα, προωθεί νέες συνεργασίες (όπως με τη Google) και ενίσχυση στους τομείς επιχειρηματικών και τεχνολογικών λύσεων. Η εταιρεία πραγματοποιεί στρατηγική αναθεώρηση, τα αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν στις αρχές του νέου έτους.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            Συνολικά, οι μετοχές της έχουν χάσει 62% της αξίας τους από την αρχή του έτους. Η μείωση αποδόθηκε κυρίως στις απώλειες μεγάλων πελατών στην WPP Media, όπως οι Mars και Coca-Cola στη Βόρεια Αμερική, αν και υπήρξε κέρδος με τη νέα παγκόσμια συνεργασία με τη Mastercard.
Η νέα διευθύνουσα σύμβουλος, Cindy Rose, χαρακτήρισε την πρόσφατη απόδοση της εταιρείας «απαράδεκτη» και ανακοίνωσε σειρά διορθωτικών κινήσεων. Το όραμά της είναι να καταστήσει τη WPP ηγέτιδα στον κλάδο μέσω καινοτομίας, αποτελεσματικής εξυπηρέτησης πελατών και οργανικής ανάπτυξης. Το σχέδιό της περιλαμβάνει απλοποίηση της δομής της εταιρείας, καλύτερη ενσωμάτωση υπηρεσιών, αξιοποίηση δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και αυστηρότερο έλεγχο κόστους και κεφαλαίων. Παράλληλα, προωθεί νέες συνεργασίες (όπως με τη Google) και ενίσχυση στους τομείς επιχειρηματικών και τεχνολογικών λύσεων. Η εταιρεία πραγματοποιεί στρατηγική αναθεώρηση, τα αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν στις αρχές του νέου έτους.

