To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Στην κορυφή στα Cannes Lions

WPP: Στην κορυφή στα Cannes Lions
Το WPP Group αναδείχθηκε η πιο δημιουργική holding company των τελευταίων 10 ετών στα Cannnes Lions. O όμιλος, ο οποίος έχει την έδρα του στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναδείχθηκε holding company της χρονιάς σε επτά συνεχόμενες Cannes Lions διοργανώσεις, από το 2011 έως το 2017.

Παρόλο που στις δύο προηγούμενες διοργανώσεις η αντίπαλος από τις ΗΠΑ, Omnicom, είχε καταφέρει να προηγηθεί, αυτήν τη φορά τοποθετήθηκε στη δεύτερη θέση, με την Interpublic να ακολουθεί στην τρίτη θέση.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας, στα agencies του WPP Group απονεμήθηκαν 40 Grands Prix, οκτώ Titanium, 464 gold, 844 silver και 1.385 bronze Lions.

Aν και η Omnicom έχασε το βραβείο της καλύτερης holding company, το αντιστάθμισε με την επιτυχία της BBDO, η οποία όχι μόνο αναδείχθηκε «Network of the Decade», αλλά επίσης είδε τη θυγατρική της της στο Σάο Πάολο, Almap BBDO, να κερδίζει τον τίτλο του «Agency of Decade», όπως επίσης να βραβεύεται ως περιφερειακός πρωταθλητής της Λατινικής Αμερικής.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας, η BBDO πήρε 16 Grands Prix, τρία Titanium, 150 gold, 281 silver και 471 bronze Lions.
TAGS: WPP, Cannes Lions