WPP: Συγχωνεύει τις Essence και MediaCom

Τα διεθνή δίκτυα media specialist
Essence και MediaCom συγχωνεύονται για να σχηματίσουν μια
νέα εταιρεία, με μεγάλους πελάτες όπως η Mars και η Unilever,
οι οποίοι υποστηρίζουν και την
απόφαση. Η GroupM, που ανήκει
στον όμιλο WPP,
ανακοίνωσε την είδηση στις 26/04,
ενώ επιβεβαίωσε επίσης ότι είχε
συγχωνεύσει την
πρόσφατα δημιουργηθείσα Neo με
τη Mindshare.
Εκτός από την ενοποίηση των θυγατρικών της, ανακοίνωσε και το λανσάρισμα της GroupM Nexus, ενός νέου media unit που βασίζεται σε ανθρώπους από τις Finecast, Xaxis και GroupM Services. Ο Nick Lawson, ο οποίος ήταν o Global Chief Executive Officer της MediaCom, θα ηγηθεί της νέας εταιρείας με το όνομα EssenceMediacom, ενώ ο Kyoko Matsushita, πρώην CEO της Essence, θα ηγηθεί των δραστηριοτήτων της WPP στην Ιαπωνία.
Η GroupM Nexus θα διευθύνεται από τον Global Chief Executive της Xaxis, Nicolas Bidon. Σε δήλωσή του ο Global CEO της GroupM, Christian Juhl, ανέφερε: «Είμαστε παθιασμένοι με την ευκαιρία που μας δίνει η τεχνολογία να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να πλοηγηθούν σε αυτό το περιβάλλον συνεχών αλλαγών και να επιτύχουν τους αναπτυξιακούς τους στόχους».
Εκτός από την ενοποίηση των θυγατρικών της, ανακοίνωσε και το λανσάρισμα της GroupM Nexus, ενός νέου media unit που βασίζεται σε ανθρώπους από τις Finecast, Xaxis και GroupM Services. Ο Nick Lawson, ο οποίος ήταν o Global Chief Executive Officer της MediaCom, θα ηγηθεί της νέας εταιρείας με το όνομα EssenceMediacom, ενώ ο Kyoko Matsushita, πρώην CEO της Essence, θα ηγηθεί των δραστηριοτήτων της WPP στην Ιαπωνία.
Η GroupM Nexus θα διευθύνεται από τον Global Chief Executive της Xaxis, Nicolas Bidon. Σε δήλωσή του ο Global CEO της GroupM, Christian Juhl, ανέφερε: «Είμαστε παθιασμένοι με την ευκαιρία που μας δίνει η τεχνολογία να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να πλοηγηθούν σε αυτό το περιβάλλον συνεχών αλλαγών και να επιτύχουν τους αναπτυξιακούς τους στόχους».