To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Τέλος στην αντιδικία με τον στρατό των ΗΠΑ

WPP: Τέλος στην αντιδικία με τον στρατό των ΗΠΑ
Μετά τη McCann και το WPP Group αποφάσισε να αποσυρθεί από την αντιδικία με την κυβέρνηση των
ΗΠΑ με αντικείμενο την ανάθεση του ύψους 4 δισ. δολαρίων και 10ετούς διάρκειας λογαριασμού
marketing για το στρατό της χώρας.

Υπενθυμίζεται πως η McCann χειριζόταν τον εν λόγω λογαριασμό για πάνω από 10 χρόνια, αλλά, μετά τη
σχετική αναθεώρηση που «έτρεξε» το 2018, η Team DDB αναδείχθηκε νέα ανάδοχος. Η ανάθεση αυτή
οδήγησε τόσο τη McCann όσο και το WPP Group που, επίσης, έλαβαν μέρος στη διαδικασία, να κινηθούν
δικαστικά, αμφισβητώντας το τελικό αποτέλεσμα και εγείροντας ενστάσεις.

Σύμφωνα με το adweek, βασικό επιχείρημα των δύο ήταν, μεταξύ άλλων, πως οι υπεύθυνοι για το spec προχώρησαν στην επιλογή της νικήτριας, με μοναδικό κριτήριο τη χαμηλότερη οικονομική προσφορά
και όχι με βάση και τα άλλα ζητούμενα στην προκήρυξη.
TAGS: WPP