WPP: Το 2019 θα είναι μία δύσκολη χρονιά

Η WPP ανακοίνωσε πως αναμένει το 2019 να είναι δύσκολο, ιδιαίτερα στο α΄ εξάμηνο, καθώς οι απώλειες πελατών οδήγησαν σε χαμηλότερες συγκρίσιμες πωλήσεις στο προηγούμενο έτος.
Η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία παγκοσμίως ανακοίνωσε ότι αναμένει συγκρίσιμες πωλήσεις μειωμένες κατά 1,5%-2% αυτό το έτος.
Η εταιρεία τόνισε ότι αντιμετωπίζει ισχυρότερες πιέσεις στο α΄ εξάμηνο, λόγω της απώλειας πελατών το 2018.
Στο δ΄ τρίμηνο, οι συγκρίσιμες καθαρές πωλήσεις της WPP μειώθηκαν 0,7%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για πτώση 1,5%, σύμφωνα με τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις.
Συνολικά για το 2018 οι συγκρίσιμες πωλήσεις υποχώρησαν 0,4%, έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών για πτώση των πωλήσεων κατά 0,6%.
Τα προ φόρων κέρδη για τη χρήση μειώθηκαν 31% στις 1,46 δισ. στερλίνες (1,94 δισ. δολάρια) από τις 2,11 δισ. στερλίνες το 2017.
Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν 42% στις 1,06 δισ. στερλίνες.
Πηγή: capital.gr