To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wunderman Thompson: Δοκιμάζει νέο ΑΙ εργαλείο

Wunderman Thompson: Δοκιμάζει νέο ΑΙ εργαλείο
Η Wunderman Thompson παρουσίασε ένα νέο δοκιμαστικό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για διαφημίσεις. Η δοκιμαστική πλατφόρμα, γνωστή ως Reveal, αναπτύχθηκε εσωτερικά για να μετρήσει την προσοχή του κοινού και τις συναισθηματικές αντιδράσεις στο περιεχόμενο ενός brand μέσω πραγματικού περιβάλλοντος, όπως υπολογιστών και τηλεφώνων. Χρησιμοποιώντας εθελοντικά ένα κοινό-στόχο, η πλατφόρμα παρατήρησε αντιδράσεις, εκφράσεις και ασυνείδητες συναισθηματικές που είναι ακούσιες και αυθεντικές.
Η τεχνολογία μπορεί να ανιχνεύσει επτά συναισθήματα: θυμό, αηδία, φόβο, ευτυχία, ουδέτερο, λύπη και έκπληξη. Με το νέο εργαλείο, τα brands μπορούν να παρακολουθούν κάθε δευτερόλεπτο πότε ο θεατής «δίνει προσοχή, στο περιεχόμενο και δημιουργεί συναισθηματικές συνδέσεις», υποστηρίζει το agency. Ως αποτέλεσμα τα brands μπορούν να δοκιμάσουν διαφορετικές επεξεργασίες σε βίντεο, τίτλους, εικόνες και πολλά άλλα, για να κατανοήσουν τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό-στόχο.
H Wunderman Thompson τονίζει ότι η διαδικασία βασίζεται στη συναίνεση και δεν αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα «πέραν του χρόνου που απαιτείται για ανάλυση». Ο David Lloyd, διευθύνων σύμβουλος δεδομένων, EMEA, αναφέρει ότι η Reveal «όχι μόνο επιτρέπει στα brands να δοκιμάζουν ένα μεγαλύτερο κοινό πιο γρήγορα και πιο οικονομικά από τις παραδοσιακές μεθόδους, αλλά παρέχει επίσης μια πολύ πιο πλούσια κατανόηση του τρόπου βελτίωσης της δημιουργικής απόδοσης του περιεχομένου, με βάση τα δεδομένα και τις πληροφορίες που συλλέγονται».