Yahoo: Λανσάρει Cookieless IDs σε πλατφόρμες
Η Yahoo ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τις λύσεις ταυτότητας όπως
το ConnectID σε πλατφόρμες και
μέσω των Υπηρεσιών Εκδοτών
Amazon, InMobi, Magnite και
PubMatic.
Το Amazon Publisher Services (ASP) προσφέρει μια υπηρεσία δημιουργίας εσόδων για υπηρεσίες τρίτων μέσω μιας υπηρεσίας τεχνολογικής ταυτότητας που ονομάζεται Connections Marketplace όπου η Yahoo και η Amazon έχουν διαθέσει το ConnectID. Οι πελάτες των APS publishers έχουν την επιλογή να ενσωματώσουν το Yahoo ConnectID, καθιστώντας διαθέσιμο ένα αναγνωριστικό καμπάνιας μέσω του Transparent Ad Marketplace.
Η Chandra Cirulnick, αντιπρόεδρος των παγκόσμιων συνεργασιών προμήθειας, είπε ότι οι συμφωνίες θα επεκτείνουν τα μηνύματα μέσω προγραμματικής διαφήμισης για επωνυμίες που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της. «Οι publishers είναι αυτοί που εφαρμόζουν το ConnectID. Οι επωνυμίες θα έρχονται απευθείας στο Yahoo και θα ενεργοποιούν το κοινό τους μέσω του ConnectID και της πλατφόρμας ζήτησης της Yahoo».
Η Yahoo έχει ήδη πολλούς μεγάλους εκδότες που είναι ενσωματωμένοι και οι μικρότεροι/νεότεροι εκδότες είναι αυτοί που η Yahoo αναμένει να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες SSP. Η ενσωμάτωση δίνει στους εκδότες τη δυνατότητα να μεγιστοποιούν την απόδοση σε όλα τα είδη κοινού και, τελικά, να δημιουργούν έσοδα από καμπάνιες, καθώς οι επωνυμίες επιλέγουν να απορρίψουν τα cookie και να αναζητήσουν άλλες εναλλακτικές λύσεις για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές.
Το Amazon Publisher Services (ASP) προσφέρει μια υπηρεσία δημιουργίας εσόδων για υπηρεσίες τρίτων μέσω μιας υπηρεσίας τεχνολογικής ταυτότητας που ονομάζεται Connections Marketplace όπου η Yahoo και η Amazon έχουν διαθέσει το ConnectID. Οι πελάτες των APS publishers έχουν την επιλογή να ενσωματώσουν το Yahoo ConnectID, καθιστώντας διαθέσιμο ένα αναγνωριστικό καμπάνιας μέσω του Transparent Ad Marketplace.
Η Chandra Cirulnick, αντιπρόεδρος των παγκόσμιων συνεργασιών προμήθειας, είπε ότι οι συμφωνίες θα επεκτείνουν τα μηνύματα μέσω προγραμματικής διαφήμισης για επωνυμίες που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της. «Οι publishers είναι αυτοί που εφαρμόζουν το ConnectID. Οι επωνυμίες θα έρχονται απευθείας στο Yahoo και θα ενεργοποιούν το κοινό τους μέσω του ConnectID και της πλατφόρμας ζήτησης της Yahoo».
Η Yahoo έχει ήδη πολλούς μεγάλους εκδότες που είναι ενσωματωμένοι και οι μικρότεροι/νεότεροι εκδότες είναι αυτοί που η Yahoo αναμένει να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες SSP. Η ενσωμάτωση δίνει στους εκδότες τη δυνατότητα να μεγιστοποιούν την απόδοση σε όλα τα είδη κοινού και, τελικά, να δημιουργούν έσοδα από καμπάνιες, καθώς οι επωνυμίες επιλέγουν να απορρίψουν τα cookie και να αναζητήσουν άλλες εναλλακτικές λύσεις για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές.