To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Yannick Bolloré: «Η Havas είναι πιο δυνατή τώρα»

Yannick Bolloré: «Η Havas είναι πιο δυνατή τώρα»
H ανάκαμψη των μετοχών στο χώρο της διαφήμισης τους πρόσφατους μήνες είναι η απόδειξη πως η μητρική εταιρεία Vivendi «επενδύει προς τη σωστή κατεύθυνση» και πως «η Havas είναι πιο δυνατή τώρα απ’ ό,τι ήταν πριν από το ξεκίνημα της κρίσης», δήλωσε ο Yannick Bolloré, global chief executive, της Havas.

O πολλαπλασιασμός του κέρδους για τα μεγάλα agency group μειώθηκε από τη στιγμή που η Vivendi αγόρασε τη Havas για 3,9 δισ. δολάρια, πριν από ακριβώς τέσσερα χρόνια, τον Μάιο του 2017, παραδέχθηκε ο Bolloré, ωστόσο οι τιμές των μετοχών έχουν ανακάμψει «σημαντικά», καθώς ο κλάδος άντεξε καλύτερα από το αναμενόμενο κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Θα ήσουν έξυπνος εάν είχες επενδύσει στη διαφήμιση» στο ξεκίνημα του 2021, θα πει. «Κοιτάξτε τις έξι μεγαλύτερες εταιρείες συμμετοχών.

Ο κόσμος είναι ξαφνιασμένος από το επίπεδα του EBIT και των ταμειακών ροών που έχουν να επιδείξουν αυτοί οι οργανισμοί κατά τη διάρκεια του 2020, οι χειρότερες των χειρότερων όσον αφορά τις επιχειρηματικές συνθήκες. «Οι επενδυτές συνειδητοποίησαν "επιτέλους" πως αυτή είναι μια σπουδαία δουλειά για να επενδύεις», δήλωσε αναφερόμενος στα μεγάλα διεθνή agency group.

O Βοlloré δήλωσε πως η απόφαση της Havas να απλοποιήσει και να ενσωματώσει τις υπηρεσίες του creative, των media και της υγείας κάτω από μία στέγη στα Havas Villages το 2014, ήταν κάτι που απέδωσε, αφού το agency group βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης των new business στο χώρο του global creative το 2020, που συντάχθηκε από την R3 Worldwide, πρώτη φορά από τότε που ανέλαβε καθήκοντα global CEO το 2013.
TAGS: Havas, Vivendi