YouTube: Νέα υπηρεσία, επέκταση σε τηλεόραση

Το YouTube μεταβαίνει στον τομέα της τηλεόρασης που υποστηρίζεται από διαφημίσεις για πρώτη
φορά και επιβεβαιώνει ότι πρόκειται να προσθέσει χιλιάδες τηλεοπτικές εκπομπές, από το ''Hell’s
Kitchen'' έως τα ''Unsolved
Mysteries'', στη
streaming υπηρεσία που υποστηρίζεται από
διαφημίσεις.
Η video πλατφόρμα θα προσφέρει το περιεχόμενο της μικρής οθόνης στο κοινό των ΗΠΑ, πετώντας το γάντι σε ανταγωνιστικές υπηρεσίες τηλεόρασης που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, όπως το Peacock, το Disney+ και το Tubi.
Το YouTube θα κυκλοφορήσει στην αγορά σε μεγάλη κλίμακα με 4.000 τηλεοπτικά επεισόδια, τα οποία θα διατεθούν μαζί με 1.500 ταινίες (και πολλές άλλες) που είναι ήδη διαθέσιμες για προβολή. Υποστηριζόμενη από ενημερωμένα μενού και γραφικά, η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε υψηλή ευκρίνεια, με υποστήριξη ήχου 5.1 σε επιλεγμένες συσκευές.
Το YouTube στοχεύει να κρατήσει το κοινό του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αποκτώντας ένα ολοένα μεγαλύτερο μερίδιο προβολής. Ο General Manager of Inventory and Partnerships EMEA at The Trade Desk, Dave Castell, δήλωσε: «H κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια αλλαγή για τον κλάδο. Το YouTube άκουσε δυνατά και ξεκάθαρα τη ζήτηση των καταναλωτών».
Η video πλατφόρμα θα προσφέρει το περιεχόμενο της μικρής οθόνης στο κοινό των ΗΠΑ, πετώντας το γάντι σε ανταγωνιστικές υπηρεσίες τηλεόρασης που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, όπως το Peacock, το Disney+ και το Tubi.
Το YouTube θα κυκλοφορήσει στην αγορά σε μεγάλη κλίμακα με 4.000 τηλεοπτικά επεισόδια, τα οποία θα διατεθούν μαζί με 1.500 ταινίες (και πολλές άλλες) που είναι ήδη διαθέσιμες για προβολή. Υποστηριζόμενη από ενημερωμένα μενού και γραφικά, η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε υψηλή ευκρίνεια, με υποστήριξη ήχου 5.1 σε επιλεγμένες συσκευές.
Το YouTube στοχεύει να κρατήσει το κοινό του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αποκτώντας ένα ολοένα μεγαλύτερο μερίδιο προβολής. Ο General Manager of Inventory and Partnerships EMEA at The Trade Desk, Dave Castell, δήλωσε: «H κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια αλλαγή για τον κλάδο. Το YouTube άκουσε δυνατά και ξεκάθαρα τη ζήτηση των καταναλωτών».