To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Zenith: Μικρότερη άνοδος για την παγκόσμια δαπάνη

Zenith: Μικρότερη άνοδος για την παγκόσμια δαπάνη
Zenith μείωσε ελαφρώς τις εκτιμήσεις της για την αύξηση των παγκόσμιων διαφημιστικών επενδύσεων το 2022, κάνοντας πλέον λόγο για ανάπτυξη 8% από 9,1% που αναμενόταν τον περασμένο Δεκέμβριο. Αυτό αναφέρεται στην πρόσφατη έκθεση Advertising Expenditure Forecast, η οποία ξεχωρίζει τη Βόρεια Αμερική ως βασική αγορά ανάπτυξης, όπου η ανάπτυξη των διαφημιστικών επενδύσεων θα μπορούσε να φτάσει το 12%.
Σημαντικά γεγονότα, όπως οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες, οι ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ και το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου θα στηρίξουν τις δαπάνες μέχρι τα Χριστούγεννα. Στη συνέχεια, η ανάπτυξη θα μετριαστεί στο 5,4% το 2023 ενώ το 2024 λόγω των θερινών Ολυμπιακών Αγώνων και των επικείμενων προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ το 2024, προβλέπεται ανάπτυξη 7,6%.
Ο πληθωρισμός, φυσικά, θα επηρεάσει το κόστος στην αγορά. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αναμένεται να καταγράψουν διψήφιες αυξήσεις στο κόστος μεταξύ 11-13%, συμβάλλοντας στην επιτάχυνση της στροφής προς την ψηφιακή τεχνολογία.