Zenith: Μικρότερη άνοδος για την παγκόσμια δαπάνη

Zenith μείωσε ελαφρώς τις εκτιμήσεις της για την αύξηση των παγκόσμιων διαφημιστικών επενδύσεων το 2022, κάνοντας πλέον λόγο για
ανάπτυξη 8% από 9,1% που αναμενόταν τον περασμένο Δεκέμβριο. Αυτό
αναφέρεται στην πρόσφατη έκθεση Advertising Expenditure Forecast,
η οποία ξεχωρίζει τη Βόρεια Αμερική ως βασική αγορά ανάπτυξης, όπου
η ανάπτυξη των διαφημιστικών επενδύσεων
θα μπορούσε να φτάσει το 12%.
Σημαντικά γεγονότα, όπως οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες, οι ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ και το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου θα στηρίξουν τις δαπάνες μέχρι τα Χριστούγεννα. Στη συνέχεια, η ανάπτυξη θα μετριαστεί στο 5,4% το 2023 ενώ το 2024 λόγω των θερινών Ολυμπιακών Αγώνων και των επικείμενων προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ το 2024, προβλέπεται ανάπτυξη 7,6%.
Ο πληθωρισμός, φυσικά, θα επηρεάσει το κόστος στην αγορά. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αναμένεται να καταγράψουν διψήφιες αυξήσεις στο κόστος μεταξύ 11-13%, συμβάλλοντας στην επιτάχυνση της στροφής προς την ψηφιακή τεχνολογία.
Σημαντικά γεγονότα, όπως οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες, οι ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ και το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου θα στηρίξουν τις δαπάνες μέχρι τα Χριστούγεννα. Στη συνέχεια, η ανάπτυξη θα μετριαστεί στο 5,4% το 2023 ενώ το 2024 λόγω των θερινών Ολυμπιακών Αγώνων και των επικείμενων προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ το 2024, προβλέπεται ανάπτυξη 7,6%.
Ο πληθωρισμός, φυσικά, θα επηρεάσει το κόστος στην αγορά. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αναμένεται να καταγράψουν διψήφιες αυξήσεις στο κόστος μεταξύ 11-13%, συμβάλλοντας στην επιτάχυνση της στροφής προς την ψηφιακή τεχνολογία.