To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pepsi: Νέα στρατηγική για το marketing διεθνώς

Pepsi: Νέα στρατηγική για το marketing διεθνώς
Τη νέα της παγκόσμια στρατηγική marketing παρουσιάζει η Pepsi, με βασικό strapline τη φράση «For
the love of it».


Αντικαθιστώντας το «Live for now», το πρώτο παγκόσμιο σλόγκαν της Pepsi, που λανσαρίστηκε το 2012, η νέα στρατηγική αναμένεται να παρουσιαστεί φέτος σε περισσότερες από 100 διαφορετικές αγορές. Η αρχή θα γίνει με χώρες στη Λατινική Αμερική και την Ανατολική Ευρώπη και το νέο slogan συνοδεύεται από νέες συσκευασίες, out-of-home και video advertising. Αξίζει να σημειωθεί πως στη Δυτική Ευρώπη όλες οι δράσεις marketing θα παρουσιάζουν, όπως και παλαιότερα, μόνο την Pepsi Max, την εκδοχή της Pepsi χωρίς ζάχαρη.

Το αρχικό δημιουργικό υπογράφει η Goodby SIlverstein & Partners, που χειρίζεται το λογαριασμό στις ΗΠΑ από το 2017, αλλά προφανώς αναμένεται να υπάρξουν προσαρμογές για τις διάφορες τοπικές αγορές.
TAGS: Pepsi