To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

AB InBev: Προχωράει σε παγκόσμια ad buying αναθεώρηση

AB InBev: Προχωράει σε παγκόσμια ad buying αναθεώρηση
Η Anheuser-Busch InBev εξετάζει το ενδεχόμενο να αναθεωρήσει τις παγκόσμιες ad buying επιχειρήσεις της, έπειτα από την πρόσφατη ολοκλήρωση εξαγοράς της ανταγωνίστριας SABMiller.

Η εταιρεία αλκοολούχων προσανατολίζεται στην πρόσληψη μιας συμβουλευτικής εταιρείας για την αναθεώρηση των υφιστάμενων πρακτικών, σύμφωνα με όσα αναφέρει τη The Wall Street Journal κι αφού προηγήθηκε δαπάνη 1,08 δισ. δολαρίων (συνολικά με τη SABMiller) για μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2015. Την τρέχουσα περίοδο, η A-B InBev συνεργάζεται με διάφορες ad buying εταιρείες, προερχόμενες από WPP, Publicis Groupe, Dentsu και Interpublic.

"Σαν μια ηγέτιδα εταιρεία καταναλωτικών αγαθών, αποτελεί μέρος των καλύτερων πρακτικών μας να αναθεωρούμε τακτικά την προσέγγισή μας στο media λειτουργικό μας μοντέλο. Έπειτα από τον συνδυασμό μας με τη SABMiller, εξετάζουμε το media planning και buying μοντέλο μας, καθώς επίσης και το αν απαιτείται παγκόσμια media αναθεώρηση" ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Οι πληροφορίες, πάντως, αναφέρουν πως το spec θα πραγματοποιηθεί μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2017 και θα αφορά στις αγορές Βόρειας Αμερικής, Ευρώπης, Ασίας-Ειρηνικού και Αφρικής.

Σημειώνεται πως τον Φεβρουάριο, η MEC ανέλαβε τον χειρισμό του, ύψους 72 εκατομμυρίων δολαρίων, πανευρωπαϊκού Media λογαριασμού της SABMiller.